SWOT: Συνεργασία με Radisson Blu Park
Η SWOT ανακοινώνει τη συνεργασία της με το ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel Athens στο τομέα της Προώθησης Πωλήσεων στην κατηγορία των εταιρικών πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η SWOT ανακοινώνει τη συνεργασία της με το ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel Athens στο τομέα της Προώθησης Πωλήσεων στην κατηγορία των εταιρικών πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο γνωστός σεφ επιμελήθηκε το μενού για την εκδήλωση του «Επιχειρηματία της Χρονιάς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το CSR Hellas απηύθυνε έκκληση στα μέλη του για συγκέντρωση φαρμάκων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To τελευταίο Σαββατοκύριακο του Μαρτίου, η Ναταλία Γερμανού συναντά τον Γιώργο Μαζωνάκη στον αέρα του Sfera 102,2!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Παγκόσμια Ημέρα Νερού γιόρτασε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο
Αίγιο, με την επίσκεψη 100 μαθητών Β’ Γυμνασίου στη μονάδα όπου παράγεται το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ.
Κυκλοφόρησαν το 3ο και το 4ο video της σειράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To BBC StoryWorks, το τμήμα Content Marketing του BBC Advertising, πρωτοπορεί υιοθετώντας νέους τρόπους κατανόησης της επίδρασης του content marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρωμένο πακέτο προστασίας για iPhone και iPad, σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό οργανισμό Generali Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού» τονίζει στο CSR Review πως η αποστολή του Οργανισμού είναι να βρίσκεται, άμεσα, δίπλα σε κάθε παιδί που έχει ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδριακός Τουρισμός, Φυσιολατρικός με αιχμή τον Περιπατητικό, Αθλητικός και Ιατρικός Τουρισμός οι πυλώνες Τουριστικής Ανάπτυξης της Λάρισας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Samsung Europe προχώρησε στην πρόσληψη της Iris Worldwide σε σταθερή βάση για να αναλάβει ένα καταναλωτικό και ψηφιακό brief, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα εποχή της METRO ξεκίνησε πλέον και επίσημα με τα εγκαίνια του πρώτου My market στην Ριζούπολη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory