To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πρωτοποριακή έρευνα του BBC StoryWorks για το digital content marketing

Πρωτοποριακή έρευνα του BBC StoryWorks για το digital content marketing
To BBC StoryWorks, το τμήμα Content Marketing του BBC Advertising, πρωτοπορεί υιοθετώντας νέους τρόπους κατανόησης της επίδρασης του content marketing, με τη μέτρηση της υποσυνείδητης αντίδρασης των καταναλωτών σε διαφημιστικές καμπάνιες του bbc.com.

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε με τίτλο «Science of Engagement», η  ομάδα του  BBC σε συνεργασία με την CrowdEmotion, συνδύασε την παραδοσιακή έρευνα μετρήσεων με την αποκωδικοποίηση του προσώπου ώστε να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο τα brands μπορούν να κάνουν αποτελεσματική χρήση του content marketing.

Οι λόγοι που το BBC StoryWorks πραγματοποίησε αυτή τη μελέτη ήταν οι εξής:

• η  αξία του content marketing έφθασε τα $ 7,9 δισεκατομμύρια το 2015,  ενώ μέχρι το 2018  υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί στα $ 21 δις. Αυτό έχει ως συνέπεια την αναδιοργάνωση των τμημάτων πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένου και του BBC StoryWorks, ώστε να ανταποκριθούν στη νέα τάση.
• Η χρήση analytics με την οποία γίνεται παραδοσιακά η μέτρηση της αποτελεσματικότητας προβάλλει μόνο τη μισή εικόνα. Το BBC StoryWorks ήθελε να ανακαλύψει πώς οι καταναλωτές αισθάνονται και αντιδρούν πραγματικά στο content marketing.

Οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν ήταν οι εξής:

• Ζητήθηκε από 5.153 digital consumers διεθνών ειδήσεων στην αγγλική γλώσσα, να κοιτάξουν το περιεχόμενο του bbc.com (μόνο το κείμενο και τις εικόνες).
• Οι κινήσεις του προσώπου καταγράφηκαν δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο  και στη συνέχεια κωδικοποιήθηκαν σε έξι κατηγορίες συναισθημάτων: θλίψη, απορία, ευτυχία,  φόβο, απόρριψη και έκπληξη.
• Αυτό επέτρεψε στο BBC StoryWorks να προσδιορίσει την συναισθηματική αντίδραση του κάθε ατόμου και το πώς πραγματικά αισθάνθηκε για το περιεχόμενο που έβλεπε.
Τι μάθαμε για το content  marketing :
• Αυξημένη δέσμευση δημιουργείται εκεί όπου η συμμετοχή του brand  είναι πλήρως διαφανής και κατανοητή.
• Η σωστή λειτουργία και χρήση του content  marketing προσδίδει αξιοπιστία και πειστικότητα.
• Το Content marketing έχει ισχυρή επίδραση στα brands.
• Η αναφορά των brands μέσα από ένα αφηγηματικό πλαίσιο λειτουργεί καλύτερα για τον διαφημιζόμενο.
Ποιες είναι οι προτάσεις του BBC StoryWorks, όσον αφορά το  content marketing;
• Να είσαι σαφής και να εκπαιδεύεις τους  χρήστες.
• Το περιεχόμενο να είναι ουσιώδες και καλογραμμένο.
• Να είναι σαφές και ξεκάθαρο τι προσπαθεί να επιτύχει το περιεχόμενο και πώς η  συναισθηματική εμπλοκή μπορεί να το υποστηρίξει.
• Η αφήγηση να ενσωματώνει τα στοιχεία του brand που πρέπει να προβληθούν