Η Ελλάδα υποδέχθηκε τους «The Walking Dead»
Τα νέα επεισόδια του 6ου κύκλου, προβάλλονται κάθε Δευτέρα 22:45 στο FOX, λιγότερο από 24 ώρες μετά την Αμερική ενώ είναι διαθέσιμα on demand μέσω FOX Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα νέα επεισόδια του 6ου κύκλου, προβάλλονται κάθε Δευτέρα 22:45 στο FOX, λιγότερο από 24 ώρες μετά την Αμερική ενώ είναι διαθέσιμα on demand μέσω FOX Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η επίσημη ανακοίνωση της νέας πρέσβειρας της σειράς περιποίησης προσώπου, EXELIA Cosmetics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το iF DESIGN AWARD 2016 τιμήθηκε η ΙΚΕΑ, για το φωτιστικό γραφείου RIGGAD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Facebook λανσάρει μια νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται Canvas, μέσω της οποίας τα brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια σειρά από εργαλεία για τη δημιουργία \"καθηλωτικών\" εμπειριών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο 17,3% η αύξηση τζίρου του ομίλου, με τον Yannick Bollore να κάνει λόγο για \"άλλη μια χρονιά ρεκόρ\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η στρατηγική συνεργασία με τη Warner Music έχει αποδώσει καρπούς για την ανεξάρτητη ελληνική δισκογραφική εταιρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της μεγάλης πρεμιέρας «Mad Max: Ο δρόμος της οργής» που θα προβληθεί την πρώτη Κυριακή του μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την οργάνωση και υλοποίηση online προγράμματος επικοινωνίας για τους φακούς επαφής ACUVUE®, της εταιρείας Johnson & Johnson Vision Care Companies πραγματοποίησε η Giraffes in the Kitchen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη διαφημιστική συνεργάτιδα της βρετανικής ποδοσφαιρικής λίγκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός συγκέντρωσε περισσότερους από 200 εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας στην ετήσια εκδήλωσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα επικοινωνία, που συνδυάζει το δυναμικό παρόν με το ένδοξο παρελθόν, παρουσιάζει το “Astir Palace” με την υπογραφή της McVictor & Ηamilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για το προσφυγικό ζήτημα από 54 YouTube δημιουργούς, καλλιτέχνες και αθλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory