24MEDIA: Συνέδριο για τον αθλητισμό & το marketing
Η 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας SYMEON G. TSOMOKOS, διοργανώνει το πρώτο συνέδριο με τίτλο “Game Changer”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας SYMEON G. TSOMOKOS, διοργανώνει το πρώτο συνέδριο με τίτλο “Game Changer”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το entertainment παρακλάδι της J Walter Thompson, δημιούργησε την πρώτη σειρά ντοκιμαντέρ, που είναι σχετική με τις πιο ισχυρές γυναίκες στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή της Opinion Press ανέλαβε από τις 15 Φεβρουαρίου, o Κωνσταντίνος Καραγιάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχέδιο νόμου για τη διαφάνεια στον χρηματοπιστωτικό τομέα, προανήγγειλε ο Γιάννης Δραγασάκης, με αφορμή την υπόθεση του κυκλώματος εκβιαστών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MEC διατήρησε το δικαίωμα χειρισμού του, ύψους 72 εκ. δολαρίων, πανευρωπαϊκού media planning and buying λογαριασμού της SABMiller, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θέση της Managing Director της Mondelez Ελλάδας και Κύπρου ανέλαβε η Κατερίνα Βλάχου, νυν National Account Manager, αντικαθιστώντας τον Federico Bardelli.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H αντίστροφη μέτρηση για την 88η Τελετή Απονομής των Βραβείων Oscar® έχει αρχίσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nike αποφάσισε να διακόψει τη χορηγία της στην μποξέρ Manny Pacquiao, αντιδρώντας στα ομοφοβικά σχόλια που είχε κάνει ο αθλητής σε τηλεοπτικό κανάλι των Φιλιππινών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια δράση της ΕΙΤΗΣΕΕ και των μελών της για την ανακαίνιση της Γ\' Παθολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής στο ΓΝΑ «Η Σωτηρία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cheil Retail θα καθοδηγείται από τον παγκόσμιο επικεφαλής της Retail experience, Simon Hathaway.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη θέση του global president της Grey προήχθη ο Michael Houston.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα σημαντική απώλεια για το media shop μετά τις P&G και Coca Cola που προηγήθηκαν μέσα στο 2015!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory