To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walmart: Τέλος στη συνεργασία με Mediavest

Walmart: Τέλος στη συνεργασία με Mediavest
Walmart: Τέλος στη συνεργασία με Mediavest

Η Walmart αποφάσισε να βάλει τέλος στη δεκαετή σχέση της με τη Mediavest του ομίλου Publicis, σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε ο αμερικανικός retailer. "Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τη Mediavest κατά την περίοδο μετάβασης" τόνισε ο εκπρόσωπος της Walmart, που αρνήθηκε να πει περισσότερα σχετικά με το τι θα σημάνει η εξέλιξη αυτή για τις media επιχειρήσεις στη Βόρεια Αμερική.

Σημειώνεται πως η Walmart βρίσκεται στη 13η θέση της καστάταξης του Ad Age με τους κορυφαίους media spenders, καθώς ξόδεψε περί τα 900 εκατομμύρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2014.

Το "διαζύγιο" με τη Mediavest ακολουθεί την αποχώρηση του U.S. Chief Marketing Officer Stephen Quinn στα τέλη Ιανουαρίου και την αντικατάστασή του από τον Tony Rogers. "Είμαστε υπερήφανοι για το ταλέντο που αφιερώσαμε σε αυτή τη συνεργασία και τις πολυβραβευμένες δουλειές που προσφέραμε στη Walmart όλα αυτά τα χρόνια" ανέφερε εκπρόσωπος της Mediavest.

Για το media shop, η παραπάνω απώλεια δεν θα μπορούσε να προκύψει σε χειρότερο σημείο, καθώς μέσα στο 2015 έχασε τους λογαριασμούς τόσο της Procter & Gamble (buying στις ΗΠΑ) όσο και της Coca Cola. Η συνεργασία με τη Walmart βρισκόταν σε εξέλιξη από το 2007, χρονιά κατά την οποία η Marting Agency του IPG ανέλαβε τον δημιουργικό λογαριασμό του retailer.