Νέα σποτς για την προβολή της Κρήτης
Δύο νέα σποτς που ξεκίνησαν να προβάλλονται διεθνώς, δημιούργησε η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέα σποτς που ξεκίνησαν να προβάλλονται διεθνώς, δημιούργησε η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις 14 εταιρείες που διακρίθηκαν το 2012 για τις επιδόσεις τους στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, βάσει του CR Index, ανέδειξε το απόγευμα της Δευτέρας το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη ελληνική εταιρεία που διαθέτει τον Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο app store της Apple, είναι η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λένα Μπελιμπασάκη (Bold Ogilvy & Mather) και ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος (Interamerican) μιλούν για την επικοινωνιακή υποστήριξη του νέου προϊόντος Anytime Health της Interamerican.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις αρχές Ιουνίου θα κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά μια νέα premium μπίρα, η Delphi Beer, η παραγωγή της οποίας θα γίνεται στο ζυθοποιείο ΕΛΙΞΗ στη Χαλκίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟμάδα εργασίας που θα υποβάλει προτάσεις για τη δημιουργία του branding της Ελλάδας, δημιούργησε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη σε 46 ελληνικές εταιρείες παραγωγής τροφίμων με έδρες στη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο προσφέρει η Μαρινόπουλος Α.Ε., μέσω του προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάπτυξη ενός πλήρους συστήματος branding της χώρας και του τουριστικού της προϊόντος, μέσω διαγωνισμού, πρότεινε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης στον Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Εμπορικός Διευθυντής Business Solutions της LG Electronics Hellas, Γιάννης Μαντάς, μιλάει για τις λύσεις που προσφέρει η κορεάτικη εταιρεία σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επίσημη παρουσίαση του νέου ψυχαγωγικού καναλιού Novalifε, προχώρησε την Τετάρτη η Nova. Τι δήλωσαν οι Κ. Κασκανιώτη, Δ. Τσίτος, ποιές εκπομπές παρουσιάστηκαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συμφωνία της με την Casa Cuervo, για την αποκλειστική διανομή των Jose Cuervo tequila brands στην ελληνική αγορά, ανακοίνωσε η Beverage World.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Drops Laundry Services καινοτομούν και φέρνουν στην Ελλάδα το πρώτο επαναστατικό μηχάνημα στεγνού καθαρισμού με τεχνολογία Κ4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory