Η νέα εταιρική ταυτότητα της Travelplanet24
Τη νέα εταιρική της ταυτότητα, σε σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα, παρουσίασε η Travelplant 24, που εφαρμόζει στρατηγική επέκτασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα εταιρική της ταυτότητα, σε σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα, παρουσίασε η Travelplant 24, που εφαρμόζει στρατηγική επέκτασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑProcter & Gamble και Μαρινόπουλος A.E. προχώρησαν στην ανακαίνιση πέντε δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων που υπέδειξαν οι καταναλωτές στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης και Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αγάπη της για την Ελλάδα δείχνει έμπρακτα η εταιρεία Klorane, η οποία συμμετέχει, ως \"Υποστηρικτής\", στο έργο του ΜΚΟ Greece Debt Free.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη χρήση του σύγχρονου μοντέλου συνδυαστικής προβολής \"cross media\", ο Sfera 102,2 έχει σαν στόχο να μεγιστοποιήσει την προβολή και αποτελεσματικότητα του κάθε διαφημιστικού μηνύματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ καθηγητής Μιχάλης Μπουρλάκης μίλησε στο RetailBusiness για τη νέα πραγματικότητα που καλούνται να διαχειριστούν οι επιχειρήσεις από το χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των FMCG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινάει η Entourage Group για τη διάθεση του πρώτου φυτικού ενεργειακού ποτού 28black.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Πελοπόννησο βρέθηκε η εταιρεία παραγωγής HLA για τα γυρίσματα του νέου βρετανικού διαφημιστικού film του ελληνικού γιαουρτιού Total.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη φάση πανευρωπαϊκής consumer awareness καμπάνιας, λανσάρισε η EDAA στο Ηνωμένο Βασίλειο, με στόχο να παρέχει πληροφορίες σχετικά με την online behavioural διαφήμιση (OBA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τίμημα της εξαγοράς της Ισραηλινής start-up εταιρείας από τον διαδικτυακό κολοσσό, άγγιξε τα 1,03 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές στις ευρωπαϊκές της επιχειρήσεις, με την τοποθέτηση δυο νέων στελεχών στις θέσεις CEO\'s EMEA, πραγματοποιεί η Mindshare.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί στις 5 Ιουλίου ο 17ος Διαγωνισμός Miss Παγκόσμιος Τουρισμός, την οργάνωση του οποίου έχει αναλάβει η Ακαδημία Μοντέλων Γ. Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμβαση συνεργασίας licensing με διάρκεια εννέα ετών, υπέγραψαν το Safilo Group και ο ιταλικός οίκος πολυτελών ειδών Fendi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory