
Υποβολή συμμετοχών για τα Euro Effies 2015
Η EACA ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη υποβολής συμμετοχών για τη φετινή διοργάνωση. Μέχρι τις 15 Απριλίου η προθεσμία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EACA ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη υποβολής συμμετοχών για τη φετινή διοργάνωση. Μέχρι τις 15 Απριλίου η προθεσμία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερους μηνιαίους χρήστες από το micro-blogging site μετρά πλέον η mobile εφαρμογή sharing φωτογραφιών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο συνεργασίας με τον τοπικό μιντιακό κολοσσό Times of India Group και με τη στρατηγική υποστήριξη της GroupM του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο NBA κατέληξε στην επιλογή της Translation για τον χειρισμό του δημιουργικού του λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η σύνθεση των εταιρειών που θα υποστηρίξουν την επικοινωνιακή δραστηριότητα στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του UEFA Euro 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Περιφέρεια θα διαθέσει 900.000 ευρώ για την προβολή του νησιού το 2015, μέσω επτά δράσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο εταιρείες συμπλήρωσαν 13 χρόνια υποτροφιών, με το ποσό που έχουν διαθέσει να ξεπερνάει τα 2,9 εκατομμύρια ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MSPS προχωρά σε συνεργασία με την Trax Image Recognition, εταιρεία παροχής υπηρεσιών αναγνώρισης εικόνας, διαχείρισης ραφιού, reporting και ανάλυσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova ανακοίνωσε τη σύναψη αποκλειστικής συμφωνίας συνεργασίας με την ΗΒΟ®, εξασφαλίζοντας την πρώτη προβολή ταινιών, σειρών κι επιλεγμένων ντοκιμαντέρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτά τα Χριστούγεννα το Athens Metro Mall γεμίζει με παιδικές δραστηριότητες, live συναυλίες, πολλά δώρα και ένα Smart fortwo να περιμένει μικρούς & μεγάλους!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασική αιτία η κάμψη στην εμπιστοσύνη των διαφημιζόμενων, που σχετίζεται με την κρίση σε Ουκρανία και Ευρωζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία οινοπνευματωδών (Jack Daniel’s, Southern Comfort) επέλεξε τη MediaVest για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory