
Adecco: Νέα υπηρεσία Field Marketing
Η Adecco Ελλάδας λανσάρει υπηρεσία που προσφέρει στις εταιρείες-πελάτες της ολοκληρωμένες και ειδικά διαμορφωμένες λύσεις Field Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adecco Ελλάδας λανσάρει υπηρεσία που προσφέρει στις εταιρείες-πελάτες της ολοκληρωμένες και ειδικά διαμορφωμένες λύσεις Field Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία στέφθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός Best of Superleague 2013 – 2014, που διοργάνωσε το novasports.gr, με τη χορηγική υποστήριξη της Honda.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοποριακή ιδέα, που εμφανίστηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο και συνδυάζει τηλεόραση και Mobile, μέσω του Shazam.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ρεκόρ τηλεθέασης σε έναν αριθμό αγορών, από τις ΗΠΑ μέχρι το Βέλγιο, έχει πετύχει το τρέχον Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της Βραζιλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για επιχειρηματίες από το τμήμα εφαρμοσμένης έρευνας του ALBA, που έρχεται στην Ελλάδα από τον Οκτώβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκατοντάδες νέοι γιόρτασαν την αποφοίτησή τους στην ετήσια τελετή του DEREE, στην οποία παρέστη η πρόεδρος του University of California - Davis, Δρ. Λίντα Κατέχη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑReal time καμπάνια για την Εθνική Ελλάδος, από την OgilvyOne και τη Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Aloe Blacc και David Correy δημιούργησαν το επίσημο τραγούδι της παγκόσμιας καμπάνιας της Coca-Cola για το FIFA World Cup 2014™.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιά είναι τα βασικά της highlights αναφορικά με το 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εικόνα στον στόλο φορτηγών με την εγκατάσταση του Traxx™ Frame System.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Palladian Communications Specialists διοργανώνει την Τρίτη 1 Ιουλίου το πρώτο FOOD FOR SUCCESS CONFERENCE 2014 στο Συνεδριακό Κέντρο HELEXPO PALACE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Εκπαιδευτήρια Δούκα ανήκουν, από το 2001, σε ένα από τα 3.822 εξουσιοδοτημένα σχολεία σε όλο τον κόσμο που προσφέρουν, με σημαντική επιτυχία, το πρόγραμμα του International Baccalaureate (IB).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory