To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola & Mindshare επενδύουν σε “2nd Screen Strategy”

Coca-Cola & Mindshare επενδύουν σε “2nd Screen Strategy”
Coca-Cola & Mindshare επενδύουν σε “2nd Screen Strategy”

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας της Coca-Cola για το Παγκόσμιο Κύπελλο, μία πρωτοποριακή ιδέα εφαρμόστηκε η οποία συνδυάζει την Τηλεόραση με το Mobile μέσω της εφαρμογής Shazam.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο τηλεοπτικό σποτ υπάρχει call to action, που προτρέπει τους τηλεθεατές να κάνουν Shazam στη μουσική που το συνοδεύει, προκειμένου να κερδίσουν δώρα μέσα από τον διαγωνισμό “Παίξε Μπάλα” στο coca-cola.gr. Επιπλέον, η Coca-Cola ως Media Partner με το Shazam, είναι ο πρώτος in-app διαφημιζόμενος της εφαρμογής στην Ελλάδα.