
Διαγωνισμός για startups στο ICEEfest
Ευκαιρία σε start-ups από Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη να διεκδικήσουν σαν έπαθλο χρηματοδότηση από την Start&Grow.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυκαιρία σε start-ups από Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη να διεκδικήσουν σαν έπαθλο χρηματοδότηση από την Start&Grow.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα μία γυναικεία σειρά ξεκινάει τον Ιούνιο στο Novacinema 1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση στήριξης του ερασιτεχνικού μπάσκετ, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 31 Μαΐου και την Κυριακή 1 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Momentum δημιουργεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, studio ηχογράφησης στη στάση λεωφορείων της Μαρίνας Φλοίσβου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BBDO συνεργάζεται με τη Marvel για τη δημιουργία ενός νέου comic book για τους Avengers, που θα έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 25 Μαΐου, το Discovery Channel ανατρέχει στην τραγωδία του Απριλίου στο Έβερεστ και μέσα από τη Nova παρουσιάζει δύο σχετικά ντοκιμαντέρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανευρωπαϊκή ενέργεια για το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στη συγκεκριμένη περιφέρεια, με την υπογραφή της Blue Hive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η έκθεση της Millward Brown για λογαριασμό του WPP, αναφορικά με τα κορυφαία, από πλευράς αξίας, brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ θετική ήταν η παρουσία του ελληνικού design στα European Design Awards 2014, η τελετή απονομής των οποίων έλαβε χώρα πριν από λίγες ημέρες στην Κολονία της Γερμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τελικός του Champions League ζωντανά και σε High Definition στα κανάλια Novasports, σε περιγραφή Χρήστου Σωτηρακόπουλου και σχόλιο του Ντέμη Νικολαΐδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπεράσματα και για άλλους εμπορευόμενους, από τις πρακτικές του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ξεχωριστό αφιέρωμα με εκπομπές για τη Βραζιλία, παρουσιάζει η Nova μέσα από τα κανάλια Discovery Channel, Travel Channel και Nat Geo Wild.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory