To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια της Ford για το Mustang

Καμπάνια της Ford για το Mustang
Καμπάνια της Ford για το Mustang

Η Ford υποστηρίζει το λανσάρισμα του μοντέλου Mustang στην Ευρώπη με μια πολυεπίπεδη καμπάνια, η οποία θα επιτρέπει στους καταναλωτές να προπαραγγέλνουν το όχημα στη διάρκεια του τελικού του Champions League, που θα πραγματοποιηθεί στις 24 Μαΐου.

Η συγκεκριμένη διαφημιστική ενέργεια φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Blue Hive, της εταιρείας του ομίλου WPP που ασχολείται αποκλειστικά με τη συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία, και περιλαμβάνει τηλεοπτικό και κινηματογραφικό σποτ, έντυπες διαφημίσεις, ψηφιακό περιεχόμενο στο Ford.com, social media περιεχόμενο και ένα pop-up κατάστημα, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να θέσουν παραγγελίες για το νέο μοντέλο!

Η τηλεοπτική έκδοση της καμπάνιας παρουσιάζει ένα Ford Mustang να κινείται στους δρόμους του Βερολίνου, του Λονδίνου και της Ρώμης. «Θέλαμε να σηματοδοτήσουμε την άφιξη ενός σημαντικού μοντέλου της Ford στην Ευρώπη με κάτι που θα προκαλούσε αίσθηση», τόνισε σχετικά η executive creative director της Blue Hive, Karin Onsager-Birch.