
Συνεργασία ΕΚΟ και Novasports.gr
Τη χορηγία της ενότητας ΓΚΟΛ & ΡΕΚΟΡ του Novasports.gr επέλεξε η ΕΚΟ για να επικοινωνήσει τα παγκόσμια ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης βενζίνης & diesel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη χορηγία της ενότητας ΓΚΟΛ & ΡΕΚΟΡ του Novasports.gr επέλεξε η ΕΚΟ για να επικοινωνήσει τα παγκόσμια ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης βενζίνης & diesel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλες οι δυνατότητες προβολής στα play offs από τη Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAκυρώνεται η συμφωνία για την δημιουργία του μεγαλύτερου ομίλου επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Burson-Marsteller αναδείχθηκε Public Affairs Consultancy of the Year από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO κομβικός ο ρόλος του Facebook στις εκλογές, σε Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκε η διαδικτυακή πλατφόρμα tripinview.com, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς για διακοπές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο εορτασμού των 20 χρόνων της, η Crème de la Crème Human Resources εφαρμόζει στην Ελλάδα tests Επαγγελματικού Προσανατολισμού για μαθητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ψυχαγωγικό κανάλι της Nova γιορτάζει τα πρώτα του γενέθλια και μεγαλώνει με νέο πρόγραμμα, εκπομπές και ταινές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG Electronics μεταφέρει τη λειτουργία Knock Code στο παρκέ του ΟΑΚΑ, knock*άροντας στους αγώνες μπάσκετ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές δυσκολίες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι μεγάλοι διαφημιστικοί όμιλοι Publicis και Omnicom, στην προσπάθεια που κάνουν για να ολοκληρώσουν τη μεταξύ τους συγχώνευση, αξίας 35 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποχρεωτική θέλουν οι Ευρωβουλευτές να καταστεί η εγγραφή στο Μητρώο Διαφάνειας της Ε.Ε. για τους λομπίστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ALBA Hub for Enterprise and Development ανακοίνωσε υποτροφίες για στελέχη πολύ μικρών επιχειρήσεων για ένα από τα μεταπτυχιακά προγράμματά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory