Η ανάγκη δημιούργησε ευκαιρίες
Ο Οδυσσέας Ντότσικας μιλά στο adbusiness για το Programmatic Trading, το Project Agora και το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, καθώς και για την εγχώρια αγορά digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Οδυσσέας Ντότσικας μιλά στο adbusiness για το Programmatic Trading, το Project Agora και το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, καθώς και για την εγχώρια αγορά digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην καρδιά της Αθήνας, στην πλατεία Κολωνακίου, εγκαινιάστηκε η νέα Boutique της Nespresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωταγωνιστής του διαγωνισμού Experts’ Checklist, είναι το Skin, Nails & Hair της Solgar.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου στο κανάλι FOX Life.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα παραμυθένιο road movie με την υπογραφή του Πάνου Χ. Κούτρα, προσφορά της Nova στον ελληνικό κινηματογράφο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το WHAT’S UP FunLab επιστρέφει δυναμικά, αυτή τη φορά με θέμα τη γυμναστική και το Dance Fitness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας WPP προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με την διαφημιστική τεχνολογική εταιρεία AppNexus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 6 Οκτωβρίου η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή υποψηφιοτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο νέος σχεδιασμός της κεντρικής σελίδας του National Geographic Channel στο Facebook, την οδήγησε στο Top 50 των Fan Pages παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην παρουσίαση της συνεργασίας τους προχώρησαν η KAE Παναθηναϊκός με τον βασικό χορηγό της ομάδας, το Stoiximan.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποφασίστηκε να τρέξει παράλληλα κι άλλος κύκλος μαθημάτων, προκειμένου να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κοινή συμφωνία για την καθιέρωση ενός νέου εθελοντικού κώδικα περιοριστικού marketing για τα παιδιά από μεγάλους παγκόσμιους διαφημιζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory