To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πρωτοβουλία COVID insights από τον ΣΔΕ

Πρωτοβουλία COVID insights από τον ΣΔΕ

Με σύνθημα “Sharing is Caring” ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος προχώρησε στην πρωτοβουλία COVID INSIGHTS, η οποία είναι ανοιχτή σε όλη την αγορά και όχι μόνο στις εταιρίες μέλη του.

Σε καθημερινή βάση γίνεται αναζήτηση και συλλογή από έρευνες, μελέτες, άρθρα και απόψεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, που, άλλες εταιρίες, οργανισμοί και φορείς, με διάθεση αλληλεγγύης, καθιστούν προσβάσιμα, χωρίς κόστος. Ο ΣΔΕ τα συγκεντρώνει στην ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του COVID INSIGHTS,  και χάρη σε έναν σύντομο σχολιασμό επί του περιεχομένου, οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να εντοπίσουν εκείνα που τους ενδιαφέρουν.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε παράλληλα με την εμφάνιση του Covid-19 στην Ελλάδα, όταν η ανάγκη των εταιρειών για πληροφόρηση, ιδιαίτερα από αγορές όπου η υγειονομική κρίση προηγήθηκε, ήταν πολύ μεγάλη. Η ενότητα εμπλουτίζεται σε καθημερινή βάση.

Σε μια περίοδο «μη κανονική» και δύσκολη για όλους, ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος εντείνει τις προσπάθειές του για ενημέρωση προσβάσιμη σε όλους.

«Ο Covid-19 ανέτρεψε τα πλάνα όλων. Επιχειρήσεις και άτομα καλούμαστε να διαχειριστούμε τα νέα και διαρκώς μεταβαλλόμενα δεδομένα. Από την πρώτη στιγμή, θέσαμε ως βασική μας προτεραιτότητα να βρισκόμαστε υπεύθυνα κοντά τόσο στις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους αλλά και στους καταναλωτές, την κοινωνία και την Πολιτεία. Η επόμενη μέρα είναι εδώ. Ας είμαστε όσο περισσότερο προετοιμασμένοι μπορούμε σε μια στιγμή ιστορική για ολόληρο τον πλανήτη», δήλωσε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γρηγόρης Αντωνιάδης.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΣΔΕ μοιράστηκε με όλη την αγορά και το COVID Compendium for Global Marketers της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA), τον online «οδηγό» που επιχειρεί να συγκεντρώσει και να διαδώσει τις καλύτερες ενέργειες που πραγματοποιούν τα brands σε όλο τον κόσμο, με αφορμή την κρίση του κορωνοϊού, για να προσφέρει έμπνευση στην παγκόσμια κοινότητα των marketers. Ταυτόχρονα έχει ζητήσει από τους marketers της ελληνικής αγοράς, ανεξάρτητα αν οι εταιρίες τους είναι μέλη του ΣΔΕ ή όχι, να επισκεφθούν τη σχετική ενότητα στο www.sde.gr και να μοιραστούν με την WFA ενέργειες που εκείνοι υλοποίησαν ή υλοποιούν στην «ιδιαίτερη» αυτή περίοδο και που μπορούν να αποτελέσουν best cases.

TAGS: ΣΔΕ