To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

2ο Afternoon Session ΣΔΕ: “RETAIL MEDIA: A 360° View”

2ο Afternoon Session ΣΔΕ: “RETAIL MEDIA: A 360° View”

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 2ο Afternoon Session ΣΔΕ με θέμα τα Retail Media. Η εκδήλωση, που φιλοξενήθηκε στο Design Lab ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ στο κατάστημα Αγ. Παρασκευής, έδωσε στους διαφημιζόμενους μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα retail media, τα οποία αποτελούν ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα διαφημιστικά κανάλια παγκοσμίως.

Στο session ακούστηκαν διαφορετικές φωνές από το οικοσύστημα των Retail Media: έξι κορυφαίοι επαγγελματίες φώτισαν το θέμα από διαφορετικές οπτικές και μίλησαν για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες των Retail Media, είτε πρόκειται για επικοινωνία στο φυσικό κατάστημα, είτε στο ψηφιακό ράφι.

Ομιλητές και περιεχόμενο

• Η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια ΣΔΕ, τόνισε ότι τα buzzwords όπως τα Retail Media, συχνά οδηγούν σε παρορμητικές επενδύσεις, κάποτε χωρίς την απαραίτητη γνώση, στρατηγική, δεξιότητες, KPIs και επίγνωση του νομικού πλαισίου.

• Από την Ομάδα Retail Media του ΣΔΕ, η Αλεξία Λώλου (Media & Retail Media Manager, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ) και ο Μιχάλης Αναστασιάδης (Media Lead / Telcos & New Business, COSMOTE TELEKOM) παρουσίασαν το τοπικό και Ευρωπαϊκό Retail Media οικοσύστημα.

• Η Valentina Giolo, Group Director Iberia, Double Verify, εξήγησε πώς οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των Retail Media με τη βοήθεια εργαλείων AI.

• Την οπτική των retailers παρουσίασε ο Θάνος Τρούπκος, Head of Marketing Brand, Product & Retail Media, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ο οποίος, μέσα από ξενάγηση στο κατάστημα, παρουσίασε μία Live Retail Media καμπάνια.

• Την οπτική των endemic brands παρουσίασε ο Αλέξανδρος Ουίλς, Media Manager, NESTLÉ

• Tην οπτική των non-endemic brands παρουσίασε ο Γιάννος Ζαφείρης, Marketing & Communications Director, AYVENS.

• Την οπτική του Agency ανέδειξε η Δήμητρα Μάστορη, CEO, PHD.

Κατά τη διάρκεια του session υπήρξε ζωντανή και ουσιαστική συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων brands όπου εκφράστηκαν ανησυχίες, ανταλλάχθηκαν απόψεις και εντοπίστηκαν τρόποι και ευκαιρίες για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών και της αποτελεσματικότητας των Retail Media.

Χορηγοί

Χορηγός του Session ήταν η DOUBLE VERIFY και χορηγός φιλοξενίας η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ.

Το 3ο Afternoon Session ΣΔΕ με θέμα “Artificial Intelligence (AI) in Marketing” θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο. Ακριβής ημερομηνία και λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα.

TAGS: ΣΔΕ