To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DUR: Ανοίγει φτερά στα… 50 της

DUR: Ανοίγει φτερά στα… 50 της
DUR: Ανοίγει φτερά στα… 50 της

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ

Με νέα καταστήματα στο εξωτερικό έχει στόχο να απαντήσει στην εγχώρια κρίση η Dur, μια
από τις πιο παραδοσιακές ελληνικές εταιρείες του κλάδου ένδυσης στη χώρα μας, η οποία φέτος γιορτάζει τα πενήντα χρόνια λειτουργίας της. Η εταιρεία σχεδιάζει να αποκτήσει καταστήματα στην Πράγα, τα Τίρανα και τη Νότιο Αφρική και με αυτό τον τρόπο να ενισχύσει την εκτός συνόρων παρουσία της πέραν της Κύπρου και της Αρμενίας, στις οποίες ήδη διατηρεί σημεία πώλησης. Η ελληνική βιομηχανία έχει μέχρι στιγμής μικρή εξαγωγική παρουσία, που αντιστοιχεί το 5%-6% της δραστηριότητάς της, κυρίως στα Βαλκάνια, ενώ το 80% της παραγωγής της ράβεται σε τρίτες χώρες, όπως Αίγυπτος, Τουρκία, Κίνα, Βουλγαρία κ.λπ.

Εντός των συνόρων

Σε ό,τι αφορά στην εντός συνόρων δραστηριότητα της πατρινής βιομηχανίας, η κρίση δεν την άφησε ανεπηρέαστη, καθώς σύμφωνα με τη διοίκησή της, ο κύκλος εργασιών αναμένεται μειωμένος για φέτος κατά 15% και θα διαμορφωθεί περίπου στα 7,5 εκατ. ευρώ. Παρ’ όλα αυτά, οι επικεφαλής της εταιρείας εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι θα επανέλθει σύντομα σε αναπτυξιακή τροχιά, ίσως και μέσα στο 2011, αν και όπως τόνισαν στο σημερινό περιβάλλον είναι πολύ επικίνδυνο να κάνει κανείς προβλέψεις.

Γιορτάζοντας τα 50 χρόνια

Στο πλαίσιο του εορτασμού των 50 χρόνων, η Dur έχει οργανώσει στα καταστήματά της προωθητικές ενέργειες, μια εκ των οποίων είναι να κάνει δώρο στους πελάτες της ρούχα ίσης αξίας με τις αγορές που πραγματοποιούν. Η ενέργεια αυτή, όπως και οι υπόλοιπες, είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, ένας τρόπος να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της στους πιστούς πελάτες που την έχουν καθιερώσει στην ελληνική αγορά τα τελευταία πενήντα χρόνια.
Επίσης, η Dur έχει προχωρήσει σε σημαντική ανακαίνιση πολλών καταστημάτων της, με στόχο να προσελκύσει ένα μέρος από τους νεότερους καταναλωτές που μπαίνουν τώρα στην ηλικία των 35 χρόνων. Ακόμη, στο πλαίσιο της προσέλκυσης νεανικότερου κοινού, η Dur έχει ανοίξει τέσσερα καταστήματα της γνωστής ιταλικής φίρμας David Mayer Naman, ένα εκ των οποίων μάλιστα βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο επί της Τσακάλωφ στο Κολωνάκι. Τα συγκεκριμένα καταστήματα απευθύνονται σε ένα εντελώς διαφορετικό κοινό, πιο νέο, που θέλει να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις της μόδας και βοηθάει σε μεγάλο βαθμό την Dur στην ανανέωση και των υπόλοιπων καταστημάτων της.




Το ανθρώπινο δυναμικό

Πολύ σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη της Dur παίζει το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, το οποίο σήμερα αριθμεί 120 άτομα. Η εταιρεία έχει από τους μεγαλύτερους μέσους όρους παραμονής των εργαζομένων της στον κλάδο, ο οποίος είναι τα 2,5 χρόνια. Πρόκειται για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, δεδομένου ότι αρκετοί εργαζόμενοι που μπαίνουν για να εργαστούν στον κλάδο της ένδυσης θεωρούν εκ των προτέρων την εργασία τους αυτή προσωρινή και έχουν στόχο να φύγουν ακόμα και μετά από λίγες εβδομάδες ή μερικούς μήνες.

Η επέκταση σκοπού

Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κρίσης, η διοίκηση της εταιρείας επέκτεινε το σκοπό της με τη σχετική τροποποίηση του καταστατικού, με την προσθήκη αντικειμένων όπως το real estate, η πράσινη ανάπτυξη κ.λπ., προκειμένου να αξιοποιηθεί ένα μέρος της μεγάλης ακίνητης περιουσίας που διαθέτει η πατρινή βιομηχανία.
Στο πλαίσιο αυτό, η Δούρος ΑΕ κατέθεσε αίτηση στη ΔΕΗ για τη δημιουργία δύο φωτοβολταϊκών μονάδων 500 KW έκαστη, σε δύο αγροτεμάχιά της στο 20ό χλμ. της εθνικής οδού Πάτρας-Πύργου, έκτασης 19 στρεμμάτων και 46 στρεμμάτων αντίστοιχα. Η επένδυση θα απαιτήσει συνολικά 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι το ετήσιο έσοδο θα είναι 600.000 ευρώ.

TAGS: Retail