To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κωτσόβολος: Επενδύει στα Retail Media

Κωτσόβολος: Επενδύει στα Retail Media

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

«Μore than a retailer». Σε αυτό το motto βασίστηκε ο Γιάννης Βασιλάκος Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe μιλώντας για την ουσία της εταιρείας, κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το οικονομικό έτος 2022–2023, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου.

Mάλιστα αναφέρθηκε σε μια σειρά από κινήσεις που σταδιακά καθιστούν την εταιρεία κάτι παραπάνω από μια αλυσίδα λιανικής. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται και η επένδυση που έχει κάνει η αλυσίδα σε δίκτυο retail media

Συγκεκριμένα η Kωτσόβολος έχει δημιουργήσει την adpoints , μία ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης διαφημιστικού χώρου OnLine & Ιn-store (Retail Media). Χρησιμοποιείται για την διαχείριση σημείων, περιεχομένου και διαφημιστικού χρόνου της Κωτσόβολος ή τρίτων και επιτρέπει μια ενιαία διαδικασία campaign management σε όλα τα διαθέσιμα σημεία (Κωτσόβολος + σημεία τρίτων) και σε όλα τα touchpoints. Στήθηκε πριν περίπου ένα χρόνο και καταγράφει θετικά αποτελέσματα, εξυπηρετώντας κατά κύριο λόγο προμηθευτές της Κωτσόβολος αλλά και τρίτες εταιρείες (Αlpha Bank, Generali κα), σε συνεργασία κατά περιπτώσεις και με διαφημιστικές εταιρείες και media agencies.

Την δραστηριότητα αυτή συμπληρώνει η πλατφόρμα Data Sharing & Insights Deepview, η οποία παρέχοντας απευθείας πρόσβαση μέσω της ιδιόκτητης αρχιτεκτονικής (Microsoft / Azure / PowerBi) και χωρίς εμπλοκή τρίτων, δίνει στους συνεργάτες της Κωτσόβολος της δυνατότητα να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν το Brand τους, τα προϊόντα τους, τους χρήστες, καθώς και δεδομένα αποτελεσματικότητας

Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει δημιουργήσει Design Lab με 40 inhouse designers καλύπτουν τις ανάγκες του οργανισμού παρέχοντας παράλληλα υπηρεσίες προς τρίτους, υποστηρίζοντας σύνθετα έργα που αφορούν μεταξύ άλλων και υπηρεσίες Creative, Digital και Branding

Τέλος, αναφοράς χρήζει και το γεγονός πως η Κωτσόβολος παρέχει και λύσεις digital signage σε τρίτους, έχοντας, μάλιστα, στήσει σχετικό δίκτυο σε μεγάλη αλυσίδα καφεστίασης, όπου διαχειρίζεται και το περιεχόμενο.


Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις οικονομικές επιδόσεις, τις επενδύσεις και τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η Κωτσόβολος στο BusinessNews.gr