To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

NielsenIQ-GfK: Σχηματίζουν τη μεγαλύτερη εταιρεία καταναλωτικής έρευνας

NielsenIQ-GfK: Σχηματίζουν τη μεγαλύτερη εταιρεία καταναλωτικής έρευνας

Η NielsenIQ (NIQ) και η GfK SE (GfK) ανακοίνωσαν πρόσφατα την επιτυχημένη ολοκλήρωση του στρατηγικού τους συνδυασμού, δημιουργώντας πλέον τη μεγαλύτερη εταιρεία καταναλωτικής έρευνας στον κόσμο, με σχεδόν 200 έτη αθροιστικής εμπειρίας στον κλάδο.

Συνδυάζοντας την κορυφαία εξειδίκευση της NIQ για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα με τη βαθιά κατανόηση της τεχνολογίας και των διαρκών αγαθών από την GfK, η νέα εταιρεία έχει ως στόχο να παρουσιάσει στους πελάτες της την πλήρη εικόνα της αγοράς (Τhe Full View™).

Με παρουσία σε πάνω από 100 χώρες και εξυπηρετώντας πάνω από 30,000 λιανέμπορους και προμηθευτές σε ολόκληρο τον κόσμο, η NielsenIQ και η GfK ενώνουν τις δυνάμεις τους, προσφέροντας σημαντική γνώση για την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά, μέσα από καινοτόμες πλατφόρμες δεδομένων και ειδικές προγνωστικές αναλύσεις. Η νέα εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε επιπλέον κάλυψη των διαφορετικών αγορών και καναλιών, καθώς και σε νέες τεχνολογίες, με στόχο την περαιτέρω στρατηγική της ανάπτυξη. Την ίδια στιγμή θα παραμείνει αφοσιωμένη στους πελάτες της, βοηθώντας τους να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους, λαμβάνοντας αποφάσεις με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, με υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες.

Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι καθώς ενώνουμε τις δυνάμεις μας, ώστε να δημιουργήσουμε το μέλλον της γνώσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς” δήλωσε ο Jim Peck, CEO. “Μαζί μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερα: μεγαλύτερη παγκόσμια εμβέλεια, μεγαλύτερη κάλυψη του omnichannel καναλιού, περισσότερα αναλυτικά δεδομένα, περισσότερη γνώση προερχόμενη από τους ίδιους τους καταναλωτές. Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι φέρνουμε κοντά καινοτόμους εμπειρογνώμονες του κλάδου, καθώς και αλληλοσυμπληρούμενες εταιρικές κουλτούρες, οι οποίες έχουν σαν βασικό τους οδηγό την ακεραιότητα, και την συνεχή δέσμευση για ποιοτική πληροφόρηση”.  

TAGS: Retail, GfK, Nielsen