
Ο Δρομέας στα καταστήματα Carrefour
Συνεργασία της Μαρινόπουλος με την εταιρεία Δρομέας, για τη διάθεση σειράς επίπλων σε καταστήματα Carrefour.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία της Μαρινόπουλος με την εταιρεία Δρομέας, για τη διάθεση σειράς επίπλων σε καταστήματα Carrefour.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληρωμές λογαριασμών ΔΕΚΟ, σταθερής-κινητής τηλεφωνίας και λογαριασμών δημοσίου στα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Αθήνα ξεκινά ο Όμιλος Fourlis την είσοδο της αλυσίδας στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρινόπουλος ΑΕ και η ΜcCann Erickson απέσπασαν το βραβείο Retail Campaign στα LIGHTHOUSE RETAILBUSINESS AWARDS 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014, στο METROPOLITAN EXPO, η Τελετή Απονομής των LIGHTHOUSE RETAILBUSINESS AWARDS 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 15 Δεκεμβρίου 2014 στο Metropolitan Expo η Τελετή Απονομής, με Χορηγό Τίτλου την εταιρεία Lighthouse.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου και λίγο πριν τη μεγάλη γιορτή του ελληνικού Λιανεμπορίου, που διοργανώνει την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου η DIRECTION.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η ψηφοφορία για τα RETAILBUSINESS AWARDS 2014, που διοργανώνει η DIRECTION τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχές μέχρι την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέχρι την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου παρατείνεται η σχετική περίοδος για τη φετινή διοργάνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τελετή απονομής του καταξιωμένου θεσμού του ελληνικού λιανεμπορίου θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο στο Metropolitan Expo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεδίο έντονου ανταγωνισμού αποτελεί τα τελευταία χρόνια η αγορά της καφεστίασης, με νέους παίκτες να εισέρχονται, λανσάροντας καινοτόμα concepts και προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory