
Η ΑΒ στρώνει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι
Τραπέζι σε 3.000 άπορες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα στρώνει και τα φετινά Χριστούγεννα η ΑΒ Βασιλόπουλος σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤραπέζι σε 3.000 άπορες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα στρώνει και τα φετινά Χριστούγεννα η ΑΒ Βασιλόπουλος σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lighthouse στηρίζει τα Retail Business Awards 2013, τον πιο σημαντικό και καταξιωμένο θεσμό για το Λιανεμπόριο και την Βιομηχανία στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος κατέκτησε για 7η συνεχή χρονιά την πρώτη θέση ως η μάρκα με τη χρυσή φήμη, ύστερα από έρευνα που διεξήγαγε η Wizzard-Insights Strategists.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η ψηφοφορία για τη φετινή διοργάνωση των RETAILBUSINESS AWARDS. Στις 16 Δεκεμβρίου 2013, στο Metropolitan Expo, η Τελετή Απονομής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φετινοί διεκδικητές του μεγάλου βραβείου στην κατηγορία Retail Campaign της 12ης διοργάνωσης των RETAILBUSINESS AWARDS, του πιο σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε τη Δευτέρα 4/11 η ψηφοφορία για την φετινή διοργάνωση του καταξιωμένου θεσμού για το Λιανεμπόριο και την Βιομηχανία, RETAILBUSINESS AWARDS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εικόνα της ελληνικής αγοράς των FMCG σήμερα και οι εκτιμήσεις για το μέλλον από τον Γενικός Διευθυντής Ελλάδας και Ιταλίας της IRI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο club ανθρώπων που αγαπούν το κρασί,το φαγητό και το ταξίδι στον κόσμο των γευστικών απολαύσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίπλα στους νέους φοιτητές στέκεται η αλυσίδα Κωτσόβολος, προσφέροντας σε συνεργασία με τη Vodafone, κέρδος έως και 20% για προϊόντα τεχνολογίας και οικιακού εξοπλισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Marketing Director της Μαρινόπουλος Α.Ε., Θοδωρής Τσεμπερούλης, μίλησε στο RetailBusiness για την πρωτοβουλία \"Η Μεγάλη Επιστροφή\" και έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν συμμετοχή στα RETAILBUSINESS AWARDS 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτεταμένο πλάνο μείωσης τιμών και σημαντικών προσφορών, η αξία του οποίου ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ, εφαρμόζει το τρέχον έτος η Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory