
ΙΕΛΚΑ: Έκθεση για τις τιμές στα σουπερμάρκετ
Χαμηλότερες ήταν οι τιμές στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το πρώτο δίμηνο του 2013 σε σχέση με το 2012, σύμφωα με την έκθεση του ΙΕΛΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧαμηλότερες ήταν οι τιμές στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το πρώτο δίμηνο του 2013 σε σχέση με το 2012, σύμφωα με την έκθεση του ΙΕΛΚΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε νέα στρατηγική συμφωνία προχώρησε ο Όμιλος Vivartia για την ανάπτυξη των αλυσίδων Goody’s και Flocafe στην αγορά της Λιβύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εξαγορά της αλυσίδας σουπερμάρκετ Euromax, που εδρεύει στην Αλβανία, προχώρησε η Μαρινόπουλος, ισχυροποιώντας έτσι την παρουσία της στα Βαλκάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένη ήταν η πρωτοβουλία που οργάνωσε η Κωτσόβολος, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην online εικόνα της ανανέωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με καινούρια ιστοσελίδα και λογαριασμούς στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα επόμενα βήματα και ο προγραμματισμός της Μαρινόπουλος, σύμφωνα με όσα είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, στο Retail Business.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφαση για τη συγκρότηση επιτροπής για τον καθορισμό Εθνικής Στρατηγικής της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, υπέγραψε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος CEO της Mύθος Ζυθοποιία, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης μίλησε στο RetailBusiness για τις θετικές επιδόσεις της εταιρείας και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά μπίρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αντίθεσή της με τις μειώσεις μισθών στην Ελλάδα εξέφρασε η Barilla Hellas, διαψεύδοντας δημοσιεύματα, που ακολούθησαν τη συνάντηση των πολυεθνικών με το Υπ. Ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια άγγιξαν οι πωλήσεις των 250 μεγαλύτερων επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου το 2011, σύμφωνα με τη 16η ετήσια έκθεση της Deloitte για το λιανικό εμπόριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιες είναι οι 11 μεγάλες εταιρείες που συνάντησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και ποιες οι επενδύσεις που προγραμματίζουν για την στήριξη της ελληνικής οικονομίας;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλό όφελος στους καταναλωτές του, προσφέρει η Μαρινόπουλος Α.Ε., η οποιά προχωρά στη νέα προσφορά «1 + 1 δώρο» για το διάστημα 25/2-9/3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory