
Στον αέρα το νέο Kotsovolos.gr
Το ανανεωμένο ηλεκτρονικό της κατάστημα, που διαφοροποιεί την εμπειρία του e-shopping, παρουσίασε η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ανανεωμένο ηλεκτρονικό της κατάστημα, που διαφοροποιεί την εμπειρία του e-shopping, παρουσίασε η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Sales Manager Modern Trade της BDF Hellas, Νίκος Τσακαλάκης, μιλάει για τον σχεδιασμό, τις δράσεις και τις επιτυχίες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πλάνο και τις δράσεις της Πολιτείας για την τόνωση της αγοράς, παρουσίασε σε συνέντευξή του στο RETAILBUSINESS ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθανάσιος Σκορδάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική είσοδο στην αγορά των mobile applications κάνει η Μαρινόπουλος A.E., παρουσιάζοντας την εφαρμογή «Carrefour Greece».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόψεις με τον Νίκο Βερόπουλο για το ελληνικό λιανεμπόριο αντήλλαξε ο Παγκόσμιος Πρόεδρος της Unilever, Paul Polman, στη διάρκεια πρόσφατης συνάντησης των δυο ανδρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία βρίσκεται το πρώτο καινοτόμο online σούπερ μάρκετ, Caremarket.gr, που λανσάρει η Μαρινόπουλος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπαγωγή της στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα, αιτήθηκε η αλυσίδα ένδυσης Sprider Stores.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2012 ήταν μία χρονιά πλούσια σε τεχνολογικές εξελίξεις. Η Πλαίσιο Computers ήταν εκεί, προσφέροντας πρώτη ό,τι νεότερο στο χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε στο RETAILBUSINESS για τις προσπάθειες που γίνονται, ώστε να μπει η χώρα σε τροχιά ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, Χάρης Φεύγας, μιλάει για τις επιδόσεις της εταιρείας στην ελληνική αγορά και το κοινωνικό της προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO της Media Markt Δημήτρης Κατραβάς μιλάει για την πορεία της εταιρείας στα 7 χρόνια παρουσίας της στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Standout σχεδίασε την ταυτότητα και ανέπτυξε την προσωπικότητα των RETAILBUSINESS AWARDS 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory