
Στην ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ η Coffee Island
Η πρώτη αλυσίδα καφεστίασης που εντάσσεται στην κοινότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη αλυσίδα καφεστίασης που εντάσσεται στην κοινότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πελάτες των καταστημάτων Lidl θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις σούπερ δυνάμεις των ηρώων και την αποστολή τους για το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣετ σκακιού, vintage φορέματα και στέμματα ήταν μερικά από τα αντικείμενα που σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους, μετά την κυκλοφορία νέων σειρών στην δημοφιλή πλατφόρμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συνέδριο σηματοδότησε την εκκίνηση της συνεργασίας του Ινστιτούτου με την Giraffes in the Kitchen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θεματολογία απολύτως ανθρωποκεντρική και τίτλο το ερώτημα «Αντοχή ή Αλλαγή;» πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020 το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβουλευτική και χορηγική υποστήριξη στο έργο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα υπηρεσία από το BestPrice.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς διαμορφώθηκαν οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, οι στάσεις τους και οι συμπεριφορές εξαιτίας του Lockdown;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία Black Friday με γεύση γαστρονομίας σχεδίασε η Sheepfish για την Kaiser Pilsner, με μοναδικά deals!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι άλλαξε στη συμπεριφορά του καταναλωτή μέσα στο δεύτερο lockdown και πώς σκοπεύει να κινηθεί τα φετινά Χριστούγεννα;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory