To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Είσοδος στο συσκευασμένο ψωμί

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Είσοδος στο συσκευασμένο ψωμί
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Είσοδος στο συσκευασμένο ψωμί

Τα νέα προϊόντα θα διατεθούν σε 7 γεύσεις και η εταιρεία έχει σαν στόχο την κατάκτηση μεριδίου που θα αγγίζει το 30% σε βάθος τριετίας.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία εισέρχεται στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού με δύο διαφορετικές προτάσεις: Χωριάτικο Ψωμί σε Φέτες (3 γεύσεις - Σταρένιο με έξι δημητριακά, Ολικής άλεσης με σίκαλη και Πολύσπορο) και Τετράγωνο Ψωμί του Τοστ (4 γεύσεις - Σίτου, Ολικής άλεσης, Πολύσπορο και με Καλαμπόκι), οι οποίες μάλιστα θα κινούνται τιμολογιακά χαμηλότερα από τον ανταγωνισμό.

Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, για τις ανάγκες εισόδου στην αγορά συσκευασμένου ψωμιού η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. προχώρησε σε επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια ευρώ και η οποία αφορά την εγκατάσταση νέας μονάδας παραγωγής με τον πλέον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό στο εργοστάσιο της εταιρείας στα Οινόφυτα.

Σημαντικό επίσης είναι ότι για τις ανάγκες του νέου εγχειρήματος η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 55 επιπλέον ατόμων αυξάνοντας έτσι το συνολικό ανθρώπινο δυναμικό της, το οποίο πλέον υπολογίζεται στα περίπου 1.200 άτομα. Όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη, ο τζίρος της Ε. Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. το 2012 αυξήθηκε κατά 2% αγγίζοντας τα 121 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη της κυμάνθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο leader στα μπισκότα με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 62,5% σε αξία και το 62% σε όγκο.

Για την κατηγορία των φρυγανιών τα αντίστοιχα μεγέθη είναι 32% και 30%, ενώ η εταιρεία καταλαμβάνει τη 2η θέση στις μπάρες δημητριακών. Όσον αφορά τις εξαγωγές, αυτές αντιστοιχούν αυτή τη στιγμή στο 10% του συνολικού ετήσιου κύκλου πωλήσεων της εταιρείας, με το ποσοστό αυτό να βαίνει αυξανόμενο.