To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tα New Look ποντάρουν στο καλοκαίρι

Tα New Look ποντάρουν στο καλοκαίρι

Πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε μια τηλεοπτική διαφήμιση, με την υπογραφή της Mother, για να προωθήσει την καλοκαιρινή της σειρά. Με strapline ‘24/7 fabulous’, η διαφήμιση με τίτλο ‘100 days of summer’, παρουσίαζε στους καταναλωτές προτάσεις styling για την  καλοκαιρινή περίοδο.

H καμπάνια περιλαμβάνει διάφορα τηλεοπτικά spots 3 & 60 δευτερολέπτων ενώ υποστηρίζεται από έντυπη, outdoor και online διαφήμιση. Όλες οι διαφημίσεις εστιάζουν σε κατηγορίες προϊόντων της New Look, όπως τα υποδήματα και τα μαγιό.  

Αξίζει να σημειωθεί πως τα μοντέλα που εμφανίζονται στις διαφημίσεις είναι διαφόρων ηλικιών και σωματοτύπων σε μια προσπάθεια να περάσουν το μήνυμα πως τα ρούχα των  New Look μπορούν να φορεθούν από τον οποιοδήποτε. Συνολικά 100 μοντέλα συμμετέχουν στις εκτελέσεις, με άλλα να εμφανίζονται στην διαφημιστική καμπάνια και άλλα στο site του retailer. Kάποια από αυτά επιλέχτηκαν μετά από street castings και events, που «διαφημίστηκαν»  στην σελίδα του brand στο  Facebook.

Παράλληλα ο retailer και η Mother έχουν συνεργαστεί στην παραγωγή της τηλεοπτικής σειράς «New Look Style The Nation», η οποία ήδη προβάλλεται στην βρετανική τηλεόραση.

Η συμφωνία με τον Όμιλο Fourlis

Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος Fourlis, πρόσφατα ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας ανάληψης των δικαιωμάτων franchise για την ανάπτυξη καταστημάτων New Look στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.

Η Νew Look κατέχει ηγετική θέση στον γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο του ρουχισμού και των αξεσουάρ και κατέχει τη νο2 θέση στην αγορά της γυναικείας μόδας και αξεσουάρ στο Ηνωμένο Βασίλειο (5,8% μερίδιο αγοράς), ενώ κυριαρχεί στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό κάτω των 35 ετών. Προσφέρει μια ευρύτατη γκάμα ρουχισμού και αξεσουάρ για τη γυναίκα, τον άντρα, τον έφηβο και το παιδί και διαθέτει πάνω από 1.000 καταστήματα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ρωσία, Μάλτα, Ουκρανία και Πολωνία.

Η συμφωνία με τον Όμιλο Fourlis προβλέπει την ανάπτυξη δικτύου περίπου 20 καταστημάτων στη Ρουμανία και 5 περίπου καταστημάτων στη Βουλγαρία σε χρονικό ορίζοντα 5 έως 8 ετών.

TAGS: Retail