ΣΔΕ: Επανεκλογή Γρηγόρη Αντωνιάδη στην θέση του Προέδρου
Την Τρίτη, 25 Μαΐου 2021, πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη -λόγω των ειδικών συνθηκών που διαμορφώθηκαν με τον COVID-19- η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), με απαρτία των μελών του Συνδέσμου και την παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου. Στη φετινή συνέλευση πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες, σύμφωνα με το Καταστατικό.
Τα Μέλη του ΣΔΕ ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων για το 2020, τον Οικονομικό Απολογισμό για την οικονομική χρήση που έληξε (2020), καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2021.
Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του Συνδέσμου, το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο και την Ομάδα Digital για την εξαιρετική συνεργασία, ανέφερε ότι «το 2020, πέρα από όσα πρωτόγνωρα αντιμετωπίσαμε λόγω της πανδημίας και της κρίσης που επέφερε, ήταν μία χρονιά πολύ έντονη σε θεσμικό επίπεδο». Αναφερόμενος στον ΣΔΕ δήλωσε περήφανος «που ο Σύνδεσμος κατάφερε σε μία τόσο δύσκολη χρονιά να παράξει έργο χρήσιμο στα μέλη του και συνέχισε να ενημερώνει, να μοιράζεται insights και να εκπαιδεύει -μέσα από εξειδικευμένα sessions- για θέματα που απασχολούν τον κλάδο παγκόσμια, όπως ενδεικτικά η κατάργηση των 3rd party cookies, η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη, η αλλαγή του ρόλου των marketers και άλλα. Όλο αυτό το έργο οδήγησε στο πολύ καλό νέο της ανάθεσης από την WFA στον ΣΔΕ της διοργάνωσης της Global Marketer Week 2022!».
Λόγω του χρόνου διεξαγωγής της φετινής Γενικής Συνέλευσης, στην παρουσίαση της, η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου κ. Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε τόσο στα πεπραγμένα του 2020, αλλά και σε όσα ο Σύνδεσμος υλοποίησε στο πρώτο 5μηνο του 2021 και στην agenda της υπόλοιπης χρονιάς, η οποία περιλαμβάνει θεσμικά θέματα (κυρίως σε σχέση με τον Ν. 4764/2020), την παρακολούθηση των Digital Services Act & Digital Markets Act (που θα διαμορφώσουν το ψηφιακό μέλλον της Ευρώπης), θέματα Purpose & Better Marketing (με 4 κύριους πυλώνες: Μarketing & Sustainability, Digital Safety, Diversity Equity & Inclusion, Προσβασιμότητα), το Data Driven Marketing και τις post 3rd party cookies εναλλακτικές, το Cross media measurement και φυσικά, την προετοιμασία της Global Marketer Week 2022.
Από τις αρχαιρεσίες αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, η σύνθεση του οποίου έχει ως εξής :
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γρηγόρης Αντωνιάδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪA ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατερίνα Βλάχου MONDELEZ HELLAS
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Υβέτ Κοσμετάτου LAMDA DEVELOPMENT
ΤΑΜΙΑΣ: Μαρία Γιαννακοπούλου OPTIMA
ΜΕΛΗ: Άντζελα Κοτρότσου ARLA FOODS HELLAS
Λιάνα Μόσχου COSMOTE
Κώστας Σταματάκης DIXONS SEE-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
Πάνος Μήλιας NESTLE HELLAS
Μαριάνα Κορδοπάτη PROCTER & GAMBLE HELLAS
Χάιδω Ηλιοπούλου VODAFONE GREECE
Τα Μέλη του ΣΔΕ ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων για το 2020, τον Οικονομικό Απολογισμό για την οικονομική χρήση που έληξε (2020), καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2021.
Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του Συνδέσμου, το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο και την Ομάδα Digital για την εξαιρετική συνεργασία, ανέφερε ότι «το 2020, πέρα από όσα πρωτόγνωρα αντιμετωπίσαμε λόγω της πανδημίας και της κρίσης που επέφερε, ήταν μία χρονιά πολύ έντονη σε θεσμικό επίπεδο». Αναφερόμενος στον ΣΔΕ δήλωσε περήφανος «που ο Σύνδεσμος κατάφερε σε μία τόσο δύσκολη χρονιά να παράξει έργο χρήσιμο στα μέλη του και συνέχισε να ενημερώνει, να μοιράζεται insights και να εκπαιδεύει -μέσα από εξειδικευμένα sessions- για θέματα που απασχολούν τον κλάδο παγκόσμια, όπως ενδεικτικά η κατάργηση των 3rd party cookies, η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη, η αλλαγή του ρόλου των marketers και άλλα. Όλο αυτό το έργο οδήγησε στο πολύ καλό νέο της ανάθεσης από την WFA στον ΣΔΕ της διοργάνωσης της Global Marketer Week 2022!».
Λόγω του χρόνου διεξαγωγής της φετινής Γενικής Συνέλευσης, στην παρουσίαση της, η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου κ. Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε τόσο στα πεπραγμένα του 2020, αλλά και σε όσα ο Σύνδεσμος υλοποίησε στο πρώτο 5μηνο του 2021 και στην agenda της υπόλοιπης χρονιάς, η οποία περιλαμβάνει θεσμικά θέματα (κυρίως σε σχέση με τον Ν. 4764/2020), την παρακολούθηση των Digital Services Act & Digital Markets Act (που θα διαμορφώσουν το ψηφιακό μέλλον της Ευρώπης), θέματα Purpose & Better Marketing (με 4 κύριους πυλώνες: Μarketing & Sustainability, Digital Safety, Diversity Equity & Inclusion, Προσβασιμότητα), το Data Driven Marketing και τις post 3rd party cookies εναλλακτικές, το Cross media measurement και φυσικά, την προετοιμασία της Global Marketer Week 2022.
Από τις αρχαιρεσίες αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, η σύνθεση του οποίου έχει ως εξής :
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γρηγόρης Αντωνιάδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪA ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατερίνα Βλάχου MONDELEZ HELLAS
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Υβέτ Κοσμετάτου LAMDA DEVELOPMENT
ΤΑΜΙΑΣ: Μαρία Γιαννακοπούλου OPTIMA
ΜΕΛΗ: Άντζελα Κοτρότσου ARLA FOODS HELLAS
Λιάνα Μόσχου COSMOTE
Κώστας Σταματάκης DIXONS SEE-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
Πάνος Μήλιας NESTLE HELLAS
Μαριάνα Κορδοπάτη PROCTER & GAMBLE HELLAS
Χάιδω Ηλιοπούλου VODAFONE GREECE