To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec 190.000 ευρώ από τον ΟΣΕΘ

Spec 190.000 ευρώ από τον ΟΣΕΘ


O Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) πραγματοποιεί διαγωνισμό για την οργάνωση επικοινωνιακής εκστρατείας για την αποφυγή της εισιτηριοδιαφυγής. Στο πλαίσιο της ανάθεσης θα δημιουργηθεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με δράσεις για παιδιά, που θα απευθύνονται σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με σκοπό να προαχθεί η ορθή επιβατική συμπεριφορά και να παρουσιαστούν τα οφέλη απο την αγορά εισιτηρίου (αποφυγή εισιτηριοδιαφυγής).

Θα αναπτυχθούν δράσεις ευαισθητοποίησης και προσέγγισης του νεανικού κοινού με την χρήση νέων τεχνολογιών (ιδίως της επαυξημένης πραγματικότητας, τρισδιάστατης ζωγραφικής δαπέδου). Τέλος στο πλαίσιο ενίσχυσης και προώθησης των στρατηγικών στόχων και της εξωστρέφειας της ΟΣΕΘ ΑΕ θα αναπτυχθούν δράσεις που θα χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς σε καμπάνιες ενημέρωσης με την παραγωγή πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού, που θα περιγράφει τις διαδρομές των ΜΜΜ στην πόλη (με την χρήση τεχνολογίας hyperlapse) και θα παρουσιάζει την μελλοντική λειτουργία του τερματικού σταθμού μετεπιβίβασης, στην περιοχή της Νέας Ελβετίας.

Η διάρκεια της σύμβασης είναι διετής και η συνολική εκτιμώμενη αξία της ανέρχεται στο ποσό των 186.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι 10 Αυγούστου και ώρα 15:00