To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec 2,5 εκατ. ευρώ από την Enterprise Greece

Spec 2,5 εκατ. ευρώ από την Enterprise Greece

H «Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.» (Εnterprise Greece) πραγματοποιεί διαγωνισμό για την υλοποίηση των Υποέργων 2-6 της Πράξης «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» . Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό περίπου των 2,5 εκατ. ευρώ (εκτιμώμενη αξία συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ: 2.489.920,00 €) και προσφορές υποβάλλονται για το σύνολο της σύμβασης μέχρι την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου και ώρα 15:00 μ.μ.


Ακολουθεί αναλυτικά το αντικείμενο του διαγωνισμού:

ΥΠΟΕΡΓΟ 2: «Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγράμματος Μάρκετινγκ Ελληνικών Κατεψυγμένων Αλιευμάτων»

Το Υποέργο 2 της Πράξης «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μάρκετινγκ για τα Ελληνικά κατεψυγμένα αλιεύματα. Στόχος του Υποέργου 2 είναι να πραγματοποιηθεί ο κατάλληλος επικοινωνιακός σχεδιασμός, με βάση τον οποίο θα προωθηθούν τα Ελληνικά κατεψυγμένα αλιεύματα στον τελικό καταναλωτή.

Το Υποέργο 2 περιλαμβάνει τα εξής Πακέτα Εργασίας (ΠΕ):

  • ΠΕ 1: Στρατηγική Επικοινωνίας και Προβολής
  • ΠΕ 2: Οπτική Ταυτότητα και Brand
  • ΠΕ 3: Καμπάνια Μάρκετινγκ


ΥΠΟΕΡΓΟ 3: «Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Διαχείριση Ψηφιακών Καναλιών Επικοινωνίας και Ψηφιακού Περιεχομένου Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων»

Το Υποέργο 3 της Πράξης «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» αφορά στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διαχείριση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, με σκοπό την προώθηση των Ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στη δημιουργία πολυκάναλης επικοινωνίας με αξιοποίηση πολλαπλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και ψηφιακών πλατφορμών. Στο πλαίσιο του Υποέργου 3 θα δημιουργηθεί μία ψηφιακή πολύγλωσση πλατφόρμα, η οποία θα λειτουργεί ως κόμβος ενημέρωσης για την προώθηση των Ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων. Παράλληλα θα αξιοποιηθούν επιλεγμένα κοινωνικά δίκτυα και άλλα ψηφιακά εργαλεία / κανάλια επικοινωνίας (π.χ. E-Newsletter).

Το Υποέργο 3 περιλαμβάνει τα εξής Πακέτα Εργασίας (ΠΕ):

  • ΠΕ 1: Στρατηγική Ψηφιακών Μέσων
  • ΠΕ 2: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ψηφιακών Καναλιών
  • ΠΕ 3: Διαχείριση Ψηφιακών Καναλιών και Δημιουργία Ψηφιακού Περιεχομένου

ΥΠΟΕΡΓΟ 4: «Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Εκπαίδευσης Καταναλωτών Κατεψυγμένων Αλιευμάτων»

Το Υποέργο 4 της Πράξης «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» αφορά στην εκπόνηση και υλοποίηση ενός Σχεδίου Δράσης Δημοσίων Σχέσεων, το οποίο θα προωθεί τα Ελληνικά κατεψυγμένα αλιεύματα στον τελικό καταναλωτή. Στο πλαίσιο των δράσεων δημοσίων σχέσεων θα υλοποιηθεί ένα πρόγραμμα «Πρεσβευτών», ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους καταναλωτές, καθώς και μία πρωτοβουλία για καθιέρωση «θεσμικών» εκδηλώσεων για την προώθηση της ψαροφαγίας. Επίσης, μέσω της κατάρτισης του Σχεδίου Δημοσίων Σχέσεων, θα προσδιορίζονται και οι σχετικές δράσεις που θα υλοποιηθούν σε αγορές-στόχους του εξωτερικού.

Το Υποέργο 4 περιλαμβάνει τα εξής Πακέτα Εργασίας (ΠΕ):

  • ΠΕ1: Σχέδιο Δράσης Δημοσίων Σχέσεων
  • ΠΕ2: Πρόγραμμα Πρεσβευτών
  • ΠΕ3: Εκπαιδευτικές Δράσεις
  • ΠΕ4: Πρόγραμμα Θεσμικής Προώθησης Ψαροφαγίας
  • ΠΕ5: Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων Αγορών Εξωτερικού

ΥΠΟΕΡΓΟ 5: «Συμμετοχή σε κλαδικές/ειδικές εκθέσεις και εκδηλώσεις για την Προώθηση Κατεψυγμένων Αλιευμάτων»

Το Υποέργο 5 της Πράξης «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» αφορά στην προβολή των Ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων μέσω της συμμετοχής της Πράξης σε κλαδικές/ειδικές εκθέσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσω της συμμετοχής στις εκθέσεις αυτές, θα υπάρχει η ευκαιρία ανάδειξης των Ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων τόσο μέσω των αποκλειστικών εκθεσιακών περιπτέρων όσο και από τις παράλληλες δράσεις που θα διοργανωθούν κατά περίσταση για την προβολή των Ελληνικών προϊόντων. Επιπλέον θα επιδιωχθεί η συμμετοχή σε εκδηλώσεις τρίτων, μέσω ενός προγράμματος χορηγιών εκδηλώσεων, οι οποίες θα εξυπηρετούν, μέσω ανταποδοτικών ωφελειών, τους σκοπούς της Πράξης.

ΥΠΟΕΡΓΟ 6: «Ιδεασμός, Οργάνωση, Παραγωγή και Προώθηση Οπτικοακουστικών Παραγωγών Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων»
Το Υποέργο 6 της Πράξης «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» αφορά στον ιδεασμό, την οργάνωση και την παραγωγή καινοτόμων οπτικοακουστικών παραγωγών για την προώθηση των Ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων. Οι παραγωγές αυτές θα έχουν δημιουργικά στοιχεία και στόχευση, θα αποτελούν παραγωγές υψηλής αισθητικής και τεχνικής αξίας και θα περιλαμβάνουν έγκυρο, ψυχαγωγικό – ενημερωτικό περιεχόμενο.

Στο πλαίσιο του Υποέργου 6 θα δημιουργηθούν δύο κύριες παραγωγές:

  • Η πρώτη θα έχει ως σημείο αναφοράς την Ελλάδα και τα κατεψυγμένα αλιεύματα, με αξιοποίηση δημοφιλών θεματικών (π.χ. μαγειρική, celebrity chefs) και με τη μορφή πολλαπλών επεισοδίων.
  • Η δεύτερη παραγωγή θα έχει ως σημείο αναφοράς τη συμμετοχή προσωπικότητας διεθνούς κύρους (π.χ. Michelin chef) και θα στοχεύει κυρίως στο κοινό του εξωτερικού