To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στρατηγική συνεργασία Κωτσόβολος & iProspect

Στρατηγική συνεργασία Κωτσόβολος & iProspect
Την απόφαση για το ξεκίνημα μιας νέας σημαντικής στρατηγικής συνεργασίας υλοποίησαν η εταιρεία Κωτσόβολος/Dixons South East Europe και η iProspect, μέλος του γκρουπ Dentsu.

Στην κορύφωση του lockdown στη χώρα μας, οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν τη συνεργασία τους με στόχο τη δημιουργία και υλοποίηση μιας στρατηγικής υψηλού performance ολιστικού εμπορίου για την επόμενη ημέρα.

«Μία εμπειρία χωρίς διαχωριστικέςγραμμές. Ένα ταξίδι μεταξύ των φυσικών και ψηφιακών καναλιών, τόσο της πώλησης όσο και της επικοινωνίας. Με προορισμό τη βελτιωμένη εμπειρία, αδιάλειπτα, μεταξύ όλων των touchpoints του φυσικού και ψηφιακού κόσμου. Η ιδιαίτερα δύσκολη περίοδος της καραντίνας, λόγω της κρίσης του κορονοϊού, κατά την οποία η Κωτσόβολος έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην προμήθεια προϊόντων τεχνολογίας στα ελληνικά σπίτια ενάντια στις όποιες δυσκολίες υπήρχαν στα δίκτυα διανομής, έκανε επιτακτική την ανάγκη για επιτάχυνση ενός πολυεπίπεδου ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Σε ασυνήθιστους καιρούς χρειάζονται ασυνήθιστες αποφάσεις, συμφώνησαν οι δύο οργανισμοί, εγκαινιάζοντας και δοκιμάζοντας ένα νέο καινοτόμο υβριδικό μοντέλο συνεργασίας που έχει στόχο τη δημιουργία μιας ενιαίας σκέψης εμπλουτισμένης ταυτόχροναμε τη βαθιά γνώση του Brand DNA και τις βέλτιστες παγκοσμίως πρακτικές του Marketing - Communications Performance», αναφέρεται στησχετική ανακοίνωση.
TAGS: iProspect