To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Θεμέλιο διάκρισης η καινοτομία

Θεμέλιο διάκρισης η καινοτομία
Θεμέλιο διάκρισης η καινοτομία

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Έχετε προχωρήσει σε μια στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με την Euroleague Basketball. Αποτελείτε παγκόσμια χορηγό της κορυφαίας διασυλλογικής ευρωπαϊκής διοργάνωσης καλαθοσφαίρισης, όντας η πρώτη εταιρεία στην ιστορία που γίνεται χορηγός τίτλου για το συγκεκριμένο πρωτάθλημα. Θα θέλατε να μας δώσετε τις λεπτομέρειες αυτής της συνεργασίας και να μας ενημερώσετε για τις προσδοκίες από αυτήν;

G.O.:
Η συγκεκριμένη συμφωνία μεταξύ της Euroleague και της Turkish Airlines επιτείνει τη δέσμευση των δύο συνεργαζόμενων μερών στον πυρήνα των ευρωπαϊκών αγορών των οποίων μετέχουν, καθώς, επίσης, επιτρέπει την επέκτασή τους σε άλλες διεθνείς αγορές. Το θεσμό της Euroleague παρακολουθούν, παγκοσμίως, φίλαθλοι όλων των ηλικιών, ανεξαρτήτως φύλου και κοινωνικού υπόβαθρου, ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια έχει γνωρίσει μνημειώδη ανάπτυξη.
Με αυτή την πρώτη συμφωνία, η Turkish Airlines Euroleague εισέρχεται σε μια νέα εποχή, η οποία αναζητά να προσφέρει οικονομικές δυνατότητες, που θα μπορούν να προσδώσουν σημαντική υποστήριξη στις ομάδες και τους φιλάθλους του θεσμού. Η συνεργασία αυτή ενισχύει εξίσου τη θέση της Turkish Airlines ως ηγετικού ευρωπαϊκού αερομεταφορέα. Άλλωστε, η εταιρεία έχει ήδη βιώσει μια ασυνήθιστη ανάπτυξη τα τελευταία δέκα χρόνια και έχει επιδείξει την επαναλαμβανόμενη θέση και δέσμευσή της προς την ανάπτυξη του επαγγελματικού αθλητισμού σε όλη την ήπειρο.

adb: Γενικά δείχνετε σημαντική δραστηριοποίηση στο χώρο των αθλητικών χορηγιών. Εκτός από τη συνεργασία με την Ευρωλίγκα, αποτελείτε και επίσημο χορηγό των Manchester United και Barcelona. Γιατί έχετε επιλέξει το χώρο του αθλητισμού ως εργαλείο marketing; Ποια είναι η στρατηγική σας;

G.O.:
Η Turkish Airlines έχει αποδείξει πολύ πρόσφατα το σκοπό της, να υποστηρίζει δηλαδή τις αθλητικές δραστηριότητες, μέσω χορηγιών στα πιο ευυπόληπτα ονόματα, όπως αυτά των ποδοσφαιρικών ομάδων της Barcelona και της Μanchester United , ενώ για ακόμη μία φορά αποτελεί σπουδαίο προνόμιο το να συνδέεται το όνομά της με αυτό της Euroleague.

adb: Ποιες είναι οι γενικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα μια αεροπορική εταιρεία όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing;

G.O.:
Η καινοτομία αποτελεί θεμέλιο για τη διάκριση, την επιτυχία, την ευημερία, την ανάπτυξη και την ηγετική μας ικανότητα. Οφείλουμε να καλωσορίζουμε τις όποιες νέες ιδέες, καθώς και τη δημιουργικότητα, ενώ παράλληλα να τις ενθαρρύνουμε και να τις ανταμείβουμε. Επίσης, χρειάζεται να ανακαλύπτουμε και να υλοποιούμε τις νέες ιδέες, που κάνουν τα προϊόντα μας, τις υπηρεσίες μας και τις εργασιακές μας διαδικασίες περισσότερο αποτελεσματικές, ανταγωνιστικές και παραγωγικές για εμάς και τους πελάτες μας, κερδίζοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη τους. Θα πρέπει να συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας και να επωφελούμαστε των καινοτόμων ικανοτήτων μας, προκειμένου να συναντούμε και ακόμα περισσότερο να ξεπερνάμε τις προσδοκίες τους.

adb: Έχετε την ευθύνη της ελληνικής αγοράς. Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε και τι πιστεύετε ότι επιφυλάσσει το μέλλον για την Turkish Airlines στη χώρα μας;

G.O.:
Η αίσθηση που έχουμε από την ανταπόκριση του κόσμου στην Ελλάδα, προς την εταιρεία μας, είναι εξαιρετικά θετική και αυτό είναι κάτι το οποίο μας χαροποιεί αλλά μας υποχρεώνει να εργαστούμε ακόμα πιο σκληρά και να είμαστε συνεπείς στις αξίες μας και σε αυτά που προσφέρουμε στον κόσμο. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε έναν εναέριο μεταφορέα με συνεχή ανάπτυξη στην ελληνική αγορά. Επίσης, να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες παγκοσμίως ως αερομεταφορείς, καθώς και πόρους (ανθρώπινους και διαφορετικούς) που συνεχώς εκσυγχρονίζονται και εξελίσσονται.

adb: Το tagline σας είναι «Globally yours» (Παγκοσμίως δική σας). Ποιο, ακριβώς, μήνυμα θέλετε να περάσετε στο ακροατήριο με αυτό;

G.O.:
Κάτι το τόσο εκτεταμένο, όπως η λέξη «παγκοσμίως», μαζί με κάτι το τόσο προσωπικό, όπως υπόσχεται η φράση «δική σας», αποδεικνύουν το γεγονός ότι επιθυμούμε να αναπτυχθούμε χωρίς να χάσουμε τις βασικές μας κατευθύνσεις.