To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Πόσα καινούρια κόλπα να αντέξουμε;

#Timeliners_ads: Πόσα καινούρια κόλπα να αντέξουμε;
#Timeliners_ads: Πόσα καινούρια κόλπα να αντέξουμε;

Δεν τις προλαβαίνουμε πια τις εξελίξεις. Το ένα μετά το άλλο τα κοινωνικά δίκτυα εισάγουν νέα κόλπα, features και εφαρμογές προκειμένου να κρατήσουν τους  χρήστες  τους όσο περισσότερο χρόνο γίνεται μέσα στις σελίδες τους,να αυξήσουν τους χρήστες προσελκύοντας νέους και αριθμό και κυρίως ηλικιακά και να αυξήσουν τις δυνατότητες  των διαφημιζόμενων για πιο πρωτότυπους τρόπους επαφής με το κοινό τους κι άρα τα διαφημιστικά τους έσοδα.

Τα καλύτερα που είδαμε:

1.       Twitter Poll

\"\"

Ήρθε για να μείνει ή θα πάει κι αυτό  στα αζήτητα όπως  το του Facebook;  Το Twitter Poll άρχισε να ρολλάρει σιγά –σιγά την εβδομάδα που μας πέρασε και δίνει την δυνατότητα για pollς με δύο μόνο ερωτήσεις κρατώντας εμπιστευτική την ταυτότητα των ψηφοφόρων.

Είναι διαθέσιμο για desktop ενώ, αν και δεν το είδαμε μέχρι στιγμής  στα δικά μας, είναι διαθέσιμο  και για κινητά. Ρολλάρει  άσχετα με τον αριθμό followers που έχουν οι χρήστες. Ιδανικό για quick and dirty  διερευνήσεις από τους διαφημιζόμενους και δη με promoted tweets ή/και  με pin του tweet στην αρχή  της σελίδας τους. Επίσης τέλειο για παιχνίδια.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

       Twitter – Vine

\"\"

To Twitter μας δίνει πλέον την δυνατότητα να βάλουμε στο προφίλ μας active link που οδηγεί στο VINE account μας. Τώρα που οι  Έλληνες διαφημιζόμενοι  άρχισαν να μπαίνουν  κι αυτοί σιγά –σιγά στο Vine το εν λόγω χαρακτηριστικό είναι ιδανικό για να προωθήσει τον λογαριασμό τους εκεί. Αν έχουν δυνατό Twitter account φυσικά.

3.       Gifs στα Facebook pages

Άργησαν αλλά τα επέτρεψαν και έτσι επιτέλους οι σελίδες στο Facebook θα σταματήσουν να δίνουν μονότονο περιεχόμενο. Ιδανικό για σελίδες που ‘αντέχουν’ τέτοιου είδους επικοινωνία  και θυμηθείτε , ανοίγει μια νέα νέα αγορά/ ευκαιρία για όσους δημουργούν  και πουλάνε περιεχόμενο .

4.       Boomerang στο Instagram κι από εκεί παντού

Νέο app από το instagram που επιτρέπει την δημιουργία ‘’video’’ λούπας διάρκειας 1’’ που μοιάζει με gif ,είναι αστείο κι εθιστικό και δίνει καινούριες δυνατότητες επικοινωνίας στους διαφημιζόμενους , ειδικά όταν έχουν πάρε – δώσε με νεανικά κοινά.

Το instagram περιμένει πολλά από αυτό και το προωθεί έντονα προσπαθώντας (μάταια;;;) να την βγει με κάποιο τρόπο στο Snapchat.

Μάθετε περισσότερα εδώ και κατεβάστε το,είναι τρομερά αστείο

\"\"

 

5.   Snapchat

To οποίο Snapchat έβαλε φακούς για ακόμη περισσότερη δημιουργικότητα

\"\"

Αυτά για αυτήν την εβδομάδα. Συναρπαστικά ε?

TAGS: Marketing