To νέο Δ.Σ. του HAPCO
Πραγματοποιήθηκε το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επαγγελματικού και Συνεδριακού Τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επαγγελματικού και Συνεδριακού Τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα θα «τρέξει» σε επιλεγμένες αγορές-στόχους κατά τη διάρκεια του έτους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την οργάνωση και παραγωγή του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού επικοινωνίας για τη γενική καµπάνια προβολής της Περιφέρειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τον καθορισμό στρατηγικής και πλάνου επικοινωνίας των δράσεων που υλοποιούνται για την Αθήνα ως παγκόσμια πρωτεύουσα βιβλίου 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το γαστρονομικό πλούτο της Μήλου αναδεικνύει ο βρετανικός Guardian με ένα εκτενές άρθρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία προσφορά για ένα από τα τρία τμήματα του έργου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απερρίφθησαν και οι τρεις προσφορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυναμικά έχει ξεκινήσει η υλοποίηση της διεθνούς καμπάνιας προβολής της Τήνου για την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα αναλάβει το «Ολοκληρωμένο σχέδιο προώθησης τουρισμού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την διεθνή προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου προορισμού προσβάσιμου τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εταιρίες ανάπτυξης του FCO επέλεξαν την Mindhaus ως σύμβουλο στρατηγικής τουριστικού marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory