
Marketing Greece: Ημερίδα τουρισμού στην Θεσσαλονίκη
Mε τίτλο: «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο: «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιος είναι ο τιμώμενος προορισμός του Road Show «Choose Greece» και ποιοι είναι οι επόμενοι σταθμοί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεικτή Επιτροπή Τουρισμού Ελλάδας- Ουκρανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερίπου 8.400 θέσεις εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυση των τουριστικών ροών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το εξειδικευμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης και mentoring “Ready for work (again) at tourism”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Alpha Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιατήρηση και βελτίωση της υψηλής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς με περαιτέρω αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων αλλά και της κατά κεφαλήν δαπάνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεκαπέντε Ινδοί τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι φιλοξενήθηκαν στην Αθήνα από το This is Athens του Δ. Αθηναίων και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπέγραψε σήμερα (23/11) η Υπουργός Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη με τον ομόλογό της κ. Clayton Bartolo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πορεία των δράσεων παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory