 
            
            
        Marketing Greece & ΞΕΕ: Προβάλλουν το «Ελληνικό Πρωινό» στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό
Στο πλαίσιο της συνεργασίας θα υλοποιηθεί content creation και travel article
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Στο πλαίσιο της συνεργασίας θα υλοποιηθεί content creation και travel article
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Τουριστικών Επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Την Ένωση απαρτίζουν οι Τόπος ΑΕ, Rascal, EXPOWORK, DigitalWise και GPO Έρευνα Επικοινωνία Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Πρώτος σταθμός το Μόναχο 21 Φεβρουαρίου και η Βιέννη 23 Φεβρουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ένα σημαντικό βήμα για την προώθηση της κουλτούρας της μπύρας στη χώρα μας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ολοκληρωμένο project προώθησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για το περίπτερο στην TRAVEL EXPO CYPRUS 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Αποτελεί καινοτόμο εργαλείο για την τουριστική ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για την προώθηση του Τουριστικού Προορισμού «Πάρκο Φιλίππων»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού και του εγχώριου οπτικοακουστικού κλάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Νέος ιδιωτικός φορέας δημιουργήθηκε στις αρχές του 2023 στη Κρήτη, με στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού σε βασικές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Προώθηση-ενδυνάμωση του τουριστικού προορισμού Ηράκλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory