To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Στο digital το ? της διαφημιστικής δαπάνης

Unilever: Στο digital το ? της διαφημιστικής δαπάνης
Unilever: Στο digital το ? της διαφημιστικής δαπάνης

Με δηλώσεις του στο Business Insider, ο Weed τόνισε πως το 24% του παγκόσμιου διαφημιστικού μπάτζετ, το οποίο ξεπερνά σε αξία τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια, διατίθεται για digital διαφήμιση, ενώ η δαπάνη σε digital στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας αγγίζει το 50%! Παρ\' όλα αυτά, η χαμηλή digital δαπάνη σε ορισμένες αγορές, όπως η Ινδία, συγκρατεί το παγκόσμιο σύνολο σε χαμηλότερα διψήφια ποσοστά.

Πάντως, η αύξηση επένδυσης στο ψηφιακό marketing είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια, αφού από το 17% του 2013 πήγε στο 20% το 2014 και στο 24% το 2015. Στην ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών της αποτελεσμάτων πριν από μερικές ημέρες, η FMCG εταιρεία αποκάλυψε πως η brand και marketing επένδυση ήταν ανεβασμένη κατά 20 μονάδες βάσης το 2015.

Παρά την αύξηση στη marketing δαπάνη, η εταιρεία υιοθετεί την πολιτική "zero-based marketing", που σημαίνει πως οι marketers οφείλουν να δικαιολογούν τις διαφημιστικές τους δαπάνες κάθε τρίμηνο!