To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Oι προκλήσεις για Eπικοινωνία και Μarketing

WFA: Oι προκλήσεις για Eπικοινωνία και Μarketing
Πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα προκύπτουν από την έρευνα που «έτρεξε» η WFA διεθνώς για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στο Marketing και την Επικοινωνία, με τη συνδρομή του ΣΔΕ στη χώρα μας. Συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 10.000 απαντήσεις από 27 χώρες στο σχετικό ερωτηματολόγιο και, όπως φαίνεται, οι βασικές προκλήσεις σχετικά με τη διαφορετικότητα στον παγκόσμιο κλάδο του Marketing και της Επικοινωνίας έχουν να κάνουν κυρίως με την οικογενειακή κατάσταση και την ηλικία και σε δεύτερο επίπεδο με το φύλο, την εθνικότητα αλλά και την αναπηρία.

Το 27% των συμμετεχόντων δήλωσαν πως συμφωνούν πως η εταιρεία τους δεν φέρεται σε όλους τους εργαζομένους της δίκαια, από ανεξάρτητα την οικογενειακή τους κατάσταση, ενώ ίδιο ποσοστό διατύπωσε την άποψη πως αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση της ηλικίας. Το 36% των συμμετεχόντων ανέφερε πως η ηλικία μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο για την επαγγελματική εξέλιξη κάποιου, ενώ το 40% των γυναικών δήλωσε πως η οικογενειακή κατάσταση μπορεί να αποτελέσει πηγή καθυστερήσεων. Αξίζει, βέβαια, να σημειωθεί πως παρά τις προκλήσεις που φαίνεται πως όντως υπάρχουν, ο κλάδος δείχνει να τα πηγαίνει καλύτερα από κάθε άλλον τομέα που έχει αναλύσει σχετικά η Kantar που πραγματοποίησε την έρευνα. Για το εγχείρημα η WFA συνεργάστηκε με 22 εθνικούς συνδέσμους διαφημιζομένων, μεταξύ των οποίων και ο ΣΔΕ.

Στην πρωτοβουλία συμμετείχαν, επίσης, η ΕΑCA, καθώς και η νεοσύστατη παγκόσμια ένωση των εταιρειών επικοινωνίας VoxComm, με την ΕΔΕΕ να υποστηρίζει την έρευνα στη χώρα μας. Υπενθυμίζεται πως η «μικρή» Ελλάδα ήταν η έκτη χώρα σε απόλυτο αριθμό συμμετοχών στην έρευνα και σύντομα αναμένεται να ανακοινωθούν τα ευρήματα ειδικά για τη χώρα μας
TAGS: WFA