Attica TV: Συμφωνία με την B Spot για την επόμενη ημέρα του σταθμού

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
To Διοικητικό Συμβούλιο του Ν.Π.Ι.Δ. της «ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ - ATTICA TV» ανέδειξε την εταιρεία B SPOT ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε ανάδοχο στον διαγωνισμό που πραγματοποίησε για την «Ανάθεση της παραγωγής και διαχείρισης ποσοστού 30% του χρόνου λειτουργίας του τηλεοπτικού σταθμού».
Σημειώνεται πως ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε από στα τέλη Ιουλίου, δύο μήνες μετά την ανακοίνωση του Ομίλου Wide Media, συμφερόντων Εξάρχου, Μπάκου Καυμενάκη ότι η συνεργασία με τον Δήμο Ασπροπύργου για τον σταθμό δεν θα ανανεωθεί.
Τι προβλέπει η σύμβαση
Ο διαγωνισμός που είχε καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την Παρασκευή 8 Αυγούστου αφορά σύμβαση 3 ετών , σύμφωνα με τους όρους της οποίας, ο ανάδοχος θα έχει το δικαίωμα επιλογής και διευθέτησης των ημερήσιων ζωνών προβολής του 30% του ημερήσιου χρόνου λειτουργίας του τηλεοπτικού σταθμού και θα αναλάβει και της αντίστοιχης διαχείρισης του, κατόπιν συμφωνίας με τους υπεύθυνους προγράμματος του Attica Tv.
Ο ανάδοχος θα πρέπει επίσης:
- Να παρέχει σε τετράωρη καθημερινή βάση και σε ώρες που θα υποδειχθούν από το Attica Tv στούντιο πλήρως εξοπλισμένο για την παραγωγή και εκπομπή του προγράμματος του Attica Tv με το ανάλογο προσωπικό και τις τεχνικές προδιαγραφές που αναφέρονται στο παράρτημα της προκήρυξης του διαγωνισμού.
- Να εκτελεί ανεξάρτητη παραγωγή τηλεοπτικού προγράμματος 12,8 ωρών σε καθημερινή βάση για λογαριασμό του Attica Tv και το σχεδιασμό της εμπορικής ανάπτυξης του αναδόχου.
- Να μεταδίδει το πρόγραμμα του Attica Tv τουλάχιστον από ένα συνδρομητικό κανάλι
Επίσης, ο ανάδοχος θα πρέπει να έχει:
- Καθημερινά τακτά πρωτότυπα δελτία ειδήσεων, συνολικής ημερήσιας διάρκειας μίας τουλάχιστον ώρας.
- Εκπομπές λόγου, τέχνης, πολιτισμού και θεάτρου, εκπομπές ενημερωτικές, ποικίλης ύλης, ελαφράς ψυχαγωγίας (τηλεπαιχνίδια, θεάματα, εκδηλώσεις κ.λπ.), ελληνικές σειρές, ξένες σειρές, παιδικές εκπομπές, ντοκιμαντέρ, εκπομπές αθλητικού περιεχομένου.
Η Δημοτική επιχείρηση τηλεόρασης Δήμου Ασπροπύργου Attica Tv, θα παράγει:
- Προγράμματα αυτοδιοικητικής στόχευσης και περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης θεμάτων που αφορούν και ενδιαφέρουν γενικότερα το Θριάσιο Πεδίο και ειδικότερα τον Δήμο Ασπροπύργου.
- Προγράμματα επιστημονικού, κοινωνικού, πολιτιστικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος.
- Προγράμματα γενικού ενδιαφέροντος.
Ποια είναι η B SPOT
Tην μοναδική προσφορά στον διαγωνισμό κατέθεσε η εταιρεία B SPOT ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε» και από αυτήν «προκύπτει προσφερόμενο μηνιαίο τίμημα 22.500,00€ (χωρίς Φ.Π.Α. 24%)» ενώ όπως σημειώνεται «επί προσθέτως θα αποδίδεται 10% των εσόδων που θα προκύπτουν από τη διαφημιστική δραστηριότητα κατά τις ώρες εκπομπής, πλέον των λοιπών προβλεπόμενων στη διακήρυξη και το παράρτημα αυτών».
H εταιρεία φαίνεται πως συνδέεται με τον Όμιλο Botsas Group Of Companies, του επιχειρηματία Ιωάννη Μπότσα που δραστηριοποιείται, εδώ και 25 και πλέον χρόνια, στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και της ενέργειας, Μεταξύ άλλων προσφέρει υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών μέσω τηλεφωνικών κέντρων, ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας κάθε τύπου καθώς και λύσεις και προϊόντα ηλεκτροκίνησης (ηλεκτρικά οχήματα και σκούτερ, φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων).
Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα του, ο Όμιλος έχει συνάψει στρατηγική συμφωνία με την ELPEDISON και τα τελευταία χρόνια, διαχειρίζεται την πλειονότητα των καταστημάτων της αλυσίδας σε πανελλαδικό επίπεδο. Επιπλέον, έχει εισέλθει πλέον δυναμικά και στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης καθώς αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο των Ιταλικών οίκων ΤΑΖΖΑRI, ALBA, MOTORINO και SILLA, προσφέροντας λύσεις, με τετράτροχα ή δίτροχα ηλεκτρικά οχήματα ή scooter για ιδιώτες και επαγγελματίες, είτε με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων.
Γιατί αποχώρησε η Wide Media Group
Όπως είχε γίνει γνωστό τον Μάιο, ο Όμιλος Wide Media Group είχε προσπαθήσει να αποκτήσει την πλήρη κυριότητα του Attica Tv, στο πλαίσιο σχεδίου για τη δημιουργία ενός ενιαίου και ισχυρού τηλεοπτικού brand. Ωστόσο, δεν κατέστη εφικτό να διαμορφωθεί μια συμφωνία που να εξυπηρετεί τους στρατηγικούς στόχους των δύο πλευρών.
Η Wide Media Group τότε είχε ανακοινώσει πως θα τηρήσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις έως τον Σεπτέμβριο για την παραγωγή των δημοτικών προγραμμάτων, όμως η ενεργή της παρουσία ολοκληρώθηκε στο τέλος Μαΐου.