Επιβεβαιώνει το διαχωρισμό η ZenithOptimedia
Παράλληλα, η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο Publicis, θα διακόψει τη λειτουργία των Zed Media και Equinox, για να επικεντρωθεί σε ένα δομικό μοντέλο που περιλαμβάνει 5 brands: τη Zenith Media, την Optimedia, το branded content τμήμα Newcast, τον poster specialist Meridian και τη management consultancy Ninah.
Ο Stephen Farquhar, Head of Strategy στη ZenithOptimedia, προσλήφθηκε για τη θέση του Managing Director της Zenith Media και ο Mark Howley, Managing Partner, γίνεται Managing Director της Optimedia.
Ο Gary Boyle θα παραμείνει Group Chief Executive, με μια management ομάδα να τον περιβάλει, αποτελούμενη από τους Barry Lee και Tim Neligan.
Το Media Trading/Buying τμήμα θα καθοδηγείται από μια κεντρική ομάδα, με επικεφαλής τον Head of Investment, Chris Hayward. Ο Paul Constantine, Zed Managing Director, θα γίνει Managing Director της Newcast και ο Kevin Morton, Managing Director της Equinox, θα συνεργαστεί με τους πελάτες από το χώρο του entertainment.
«Δεν πρόκειται για διαζύγιο. Απλά διαχειριζόμαστε τα brands και τους ανθρώπους μας με τέτοιον τρόπο, ώστε να πετύχουμε μελλοντική ανάπτυξη και να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας» τόνισε ο Boyle.