To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ferrero: Στην PHD τα media σε αναπτυσσόμενες αγορές

Ferrero: Στην PHD τα media σε αναπτυσσόμενες αγορές
Ferrero: Στην PHD τα media σε αναπτυσσόμενες αγορές

Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την ολοκλήρωση ενός εξάμηνου spec, στο οποίο συμμετέιχαν πέντε εταιρείες. Η Mindshare αποτελούσε την βασική συνεργάτιδα της εταιρείας ζαχαρωδών για τον συγκεκριμένο λογαριασμό, ενώ η ZenithOptimedia ήταν υπεύθυνη για τη Μέση Ανατολη.

Στο γκρουπ των αναπτυσσόμενων χωρών περιλαμβάνονται το Χονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν στην Περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού, η Νοτιοανατολική Ασία, η Νότια Κορέα, η Μέση Ανατολή, η Αφρική και επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες.

\"Στόχος μας ήταν να βρούμε την κατάλληλη Media εταιρεία, η οποία θα μας οδηγήσει σε ανάπτυξη στη περιφέρεια αναπτυσσόμενων χωρών. Όλες οι συμμετέχουσες εταιρείες επέδειξαν στρατηγική προοπτική\" ανέφερε εκπρόσωπος της Ferrero.

Σημειώνεται πως το 2014 η Omnicom Media Group ανέλαβε το media buying and planning business της μάρκας, σε χώρες όπως η Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ και η Ρωσία.