To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FIC: Παγκόσμιο rebranding του FOX

FIC: Παγκόσμιο rebranding του FOX
FIC: Παγκόσμιο rebranding του FOX

Η FOX International Channels (FIC) προχώρησε σε παγκόσμιο rebranding του καναλιού FOX. Τα 126 κανάλια FOX εκτός ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου και του FOX που προβάλλεται σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ευθυγραμμίζονται και ακολουθούν τη νέα στρατηγική «The Best. First.». Η ταυτόχρονη αλλαγή συνέπεσε με τη μεγάλη επιστροφή της παγκόσμιας τηλεοπτικής επιτυχίας «The Walking Dead» το νέο επεισόδιο της οποίας προβλήθηκε τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου στις 22:30. Εκτός από τις ΗΠΑ, το κανάλι FOX εκπέμπει σε περισσότερα από 244 εκατομμύρια σπίτια, σε 126 χώρες και σε 33 γλώσσες, γεγονός που το καθιστά το πιο αναγνωρισμένο, τηλεοπτικό, ψυχαγωγικό brand διεθνώς. Μέσω της FOX International Channels Greece, το κανάλι FOX είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Nova, ΟΤΕ TV, hol και Cyta Hellas, στην Κύπρο μέσω Cytavision, Cablenet, PrimeTel και Nova Cyprus και στη Μάλτα μέσω Go και Melita.

Η νέα στρατηγική του FOX σε συνδυασμό με την ανανέωση των γραφικών του, αντανακλά τη συνεχώς αυξανόμενη υπεροχή του καναλιού στο διεθνές τηλεοπτικό προσκήνιο καθώς και τη σημασία του δυνατού branding σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον. Η συγκεκριμένη αλλαγή δεν μπορεί να συγκριθεί με κάτι αντίστοιχο, λόγω της ευρείας διανομής των καναλιών FOX παγκοσμίως και του ηγετικού χαρακτήρα του καναλιού στον τομέα της ψυχαγωγίας. Η στρατηγική που ακολουθεί παγκοσμίως η FIC, με την προβολή σειρών αμέσως μετά την Αμερική, είναι ο κύριος λόγος αύξησης της τηλεθέασης των καναλιών κατά 20% διεθνώς, μέσα στον τελευταίο χρόνο.

Στρατηγικός γνώμονας για την αλλαγή, αποτέλεσαν τα ευρήματα μιας παγκόσμιας έρευνας που υλοποιήθηκε από τη FOX International Channels με στόχο τη μέτρηση της δύναμης του brand των καναλιών της εταιρείας, σε 24 χώρες (εκτός ΗΠΑ). Το πιο πρόσφατο σκέλος της έρευνας που πραγματοποιήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2014, δείχνει ότι το FOX συνεχίζει να είναι το #1 τηλεοπτικό brand σε αναγνωσιμότητα παγκοσμίως. Αξίζει να σημειωθεί πως το FOX άφησε πίσω του διεθνή κανάλια όπως τα Discovery, Disney, Warner Brothers, NBC Universal καθώς και το νεοσύστατο Netflix.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO της FOX International Channels, Hernan Lopez «Αυτό που κάνει το FOX ξεχωριστό, είναι η δυνατότητα που δίνουμε στους τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο να παρακολουθούν τις καλύτερες σειρές, πρώτα! Αυτή ακριβώς είναι και η δύναμη του brand FOX τόσο σε τηλεοπτικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδο. Το FOX συνεχίζει να εμπνέει τους τηλεθεατές να επιστρέφουν συνεχώς στα κανάλια μας».

Στο πλαίσιο της ενιαίας στρατηγικής που ακολουθεί διεθνώς το FOX, εντάσσεται και η ψηφιακή ενοποίηση των σελίδων του FOX στο Facebook, σε μια παγκόσμια σελίδα με τον αριθμό των fans να ξεπερνάει τα 18 εκατομμύρια. Τώρα, οι χρήστες κάθε χώρας που έχουν κάνει «like» στη σελίδα, μπορούν να βλέπουν ένα συνδυασμό τοπικά στοχευμένων ενημερώσεων αλλά και posts που αφορούν στο δίκτυο διεθνώς.

Η Liz Dolan, Chief Marketing Officer της FOX International Channels δήλωσε ότι: «Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχουμε συγκεντρώσει, οι τηλεθεατές θεωρούν το FOX ως ένα πραγματικό brand και όχι απλώς ως ένα ακόμα κανάλι που εμφανίζεται στο τηλεοπτικό τους πρόγραμμα. Βασίζονται σε εμάς, όχι μόνο για την παροχή του καλύτερου τηλεοπτικού περιεχομένου, αλλά και για τη δυνατότητα που τους δίνουμε να το δουν πρώτα, άμεσα και σε όποια συσκευή επιλέξουν. Είναι γεγονός ότι σε μια τηλεοπτική αγορά που αλλάζει διαρκώς, αυτή η εξέλιξη εδραιώνει το FOX στη θέση του οδηγού για τα επόμενα χρόνια».