To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γιάννης Χρηστάκος: Προτεραιότητά μας είναι η αξιοπιστία και η εγκυρότητα

Γιάννης Χρηστάκος: Προτεραιότητά μας είναι η αξιοπιστία και η εγκυρότητα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Opinionpost, Γιάννης Χρηστάκος, μας εξηγεί γιατί τα dikaiologitika.gr θα εξακολουθούν να αποτελούν το «case study» των ελληνικών digital media και για τα επόμενα χρόνια.


adb: Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια εντυπωσιακή άνοδος του dikaiologitika.gr στο χώρο των ενημερωτικών ηλεκτρονικών εφημερίδων. Τα ξέραμε ως μια καθαρά χρηστική ιστοσελίδα, τι έχει αλλάξει;

Γ.Χ:  Τα dikaiologitika.gr έχουν μακρά ιστορία. Είναι από τις πρώτες σελίδες στο χώρο του διαδικτύου και γεννήθηκαν από την ανάγκη να καλύψουν ένα τεράστιο κενό, το οποίο υπάρχει ακόμα, στην εξυπηρέτηση του πολίτη στον μαγικό κόσμο των ελληνικών κρατικών υπηρεσιών, των θέσεων εργασίας και των κοινωνικών παροχών. Ωστόσο, εδώ και τρία χρόνια είναι μια πλήρης ηλεκτρονική εφημερίδα, με έμφαση πάντα στην είδηση και τη χρήσιμη πληροφορία.

adb: Δηλαδή, αλλάζετε τις ισορροπίες και αφήνετε πίσω την εποχή όπου κάποιος σας επισκεπτόταν για να δει ένα ΦΕΚ και τις «προξηρύξεις» για θέσεις εργασίας;

Γ.Χ:  Αυτό που κάναμε κυρίως τα τελευταία χρόνια είναι ένας συνδυασμός βασισμένος στις ανάγκες των αναγνωστών μας. Δεν λέω «επισκεπτών», με τον όρο των unique visitors που μετράμε τα sites, γιατί εμείς με τους αναγνώστες μας έχουμε προσωπική σχέση. Με τον καθένα, όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο. Απαντάμε σε ό,τι ρωτάνε μέσα σε λίγα λεπτά. Δεν είμαστε μόνο μπες και διάβασε. Εκείνοι μας έδειξαν το δρόμο κι έτσι προσαρτήσαμε την ενημέρωση για όλη την επικαιρότητα, εφόσον έχουμε για «ευαγγέλιό» μας την εγκυρότητα. Δεν παίζουμε με αυτό, κι ας έχουμε μια είδηση κάποιες στιγμές αργότερα από άλλους. Χωρίς λοιπόν να έχουμε άχρηστες και clickbait ειδήσεις, φτάσαμε να έχουμε σταθερά πάνω από 3 εκατομμύρια κόσμο.




adb: Μιας και το λέτε, ένα ζητούμενο με τις ηλεκτρονικές ιστοσελίδες είναι τα στοιχεία και η επισκεψιμότητά τους. Δεν είναι λίγοι όσοι ισχυρίζονται ότι έχουν μεγάλο όγκο επισκεπτών, ώστε να καρπωθούν και διαφημιστικά οφέλη. Το έχετε αντιμετωπίσει ή αλλιώς πώς σας αντιμετωπίζουν οι ενδιαφερόμενοι;

Γ.Χ:  Κατ’ αρχάς τα dikaiologitika.gr είναι μέλος της  Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου.  Άρα, τα στοιχεία μας είναι πιστοποιημένα και δεν μπορεί κανείς να τα «πειράξει». Βρίσκονται αναρτημένα στο ened.gr και τα βλέπουν όλοι. Το σημαντικό για μένα, αν μου επιτρέπετε, είναι το πώς φτάσαμε να είμαστε στην πρώτη δεκάδα πανελλαδικά. Διότι γι’ αυτό εμείς είμαστε υπερήφανοι. Ρίξαμε πολλή δουλειά, ατελείωτες ώρες και κυρίως επενδύσαμε σε δύο σημαντικούς τομείς: τις νέες ιδέες σε υπηρεσίες προς τους αναγνώστες, οι οποίες δεν υπάρχουν στο διαδίκτυο, και μετά επενδύσαμε στους ίδιους τους συνεργάτες  μας. Ξέρετε, η ομάδα του dikaiologitika.gr είναι υψηλού επιπέδου κατάρτισης. Παντρεύουμε την εμπειρία με το νέο αίμα και την καινοτομία. Για παράδειγμα, είμαστε η μοναδική μιντιακή εταιρεία που συνεργάζεται με το ECI, το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας στο πρόγραμμα Work Your Master, όπου αναλαμβάνουμε τα δίδακτρα για μεταπτυχιακούς σπουδαστές στα digital media και εκείνοι εργάζονται σε μας. Ακόμα, κάνουμε τακτικά σεμινάρια στη δημοσιογραφική μας ομάδα για τα νέα δεδομένα.

adb: Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και γύρω σας υπάρχουν επίσης μεγάλοι όμιλοι που κατέχουν ηλεκτρονικά Μέσα Ενημέρωσης. Κι εκείνοι επίσης επενδύουν σε μέσα και τεχνολογίες, ενώ και η παροχή της digital διαφήμισης επίσης αλλάζει. Πώς το αντιμετωπίζετε αυτό;

Γ.Χ:  Να ξεκαθαρίσουμε κάτι.  Έχω πλήρη αντίληψη της θέσης μας και της αγοράς και του ανταγωνισμού. Προτεραιότητά μας είναι η αξιοπιστία και η εγκυρότητα. Νομίζω έχουμε μία εξέχουσα θέση και σε αυτά τα χαρακτηριστικά. Ο κόσμος δεν είναι κουτός, καταλαβαίνει τα πάντα.  Άρα, παραμένουμε προσηλωμένοι στην ποιότητα και τη δική μας και των αναγνωστών, οι οποίοι κατ’ επέκταση είναι και το ζητούμενο στους διαφημιστές. Εμείς χρήματα βγάζουμε αποκλειστικά από τη διαφήμιση. Συνεργαζόμαστε με τους μεγαλύτερους ομίλους στη διαφημιστική αγορά και τις περισσότερες εταιρείες που προβάλλονται με καμπάνιες. Και προσέχουμε και τα κοινά: ηλικιακά, επαγγελματικά, άνδρες, γυναίκες. Συμμετέχουμε ενεργά στη μάχη κατά των fake news, προ ημερών παρακολούθησα και την ενημερωτική ημερίδα της Google, που μας κάλεσε, μεταξύ άλλων, και γι’ αυτά τα θέματα.

adb: Ο κόσμος του digital media αλλάζει με μεγάλες ταχύτητες. Πώς προσαρμόζεστε σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, έχετε σχεδιάσει κάτι για το επόμενο διάστημα;

Γ.Χ:  Ξέρετε, και οι εταιρείες που ασχολούνται με τη διαφήμιση άρχισαν πια να χρησιμοποιούν εργαλεία, ώστε να ελέγχουν αν πράγματι το κοινό που λέμε ότι μας διαβάζει, όντως υπάρχει. Τα programmatics μπήκαν στη ζωή μας. Λίγο επιπόλαια βέβαια, αλλά θα διορθωθούν οι ισορροπίες. Γι’ αυτό και το 2019 είναι για μας μια χρονιά με έντονα αναπτυξιακά σχέδια. Ετοιμάζουμε μεγάλες συνέργειες και αύξηση του τομέα ενδιαφέροντος του περιεχομένου μας, πάντα με έμφαση στην ποιότητα. Σας είπα και πριν ότι η αξιοπιστία, η καταπολέμηση του fake news, η εγκυρότητα και η παροχή νέων υπηρεσιών με σύγχρονες τεχνολογίες στους χρήστες του διαδικτύου είναι η συνταγή για να αποκτήσεις μεγαλύτερο κοινό και, κυρίως, ποιοτικό κοινό.  Έτσι το αντιλαμβάνονται και οι διαφημιστές, που θέλουν στοχευμένα κοινά για να προβάλλουν τα προϊόντα τους. Θα το δείτε -πιστεύω- σύντομα, τα dikaiologitika.gr θα εξακολουθούν να αποτελούν το «case study» των ελληνικών digital media και για τα επόμενα χρόνια. Γιατί μπορούμε!