To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Groupe Figaro: Στα 50 εκατ. ευρώ τα EBITDA του ομίλου το 2021

Groupe Figaro: Στα 50 εκατ. ευρώ τα EBITDA του ομίλου το 2021
Με λειτουργικά κέρδη στα 31 εκατ. ευρώ το 2021,  ο γαλλικός όμιλος Figaro ξεπέρασε ακόμα και τα κέρδη του 2019, χρονιά κατά την οποία είχαν ανέλθει στα 28 εκατ. ευρώ.

Χωρίς να υπολογίζονται οι δραστηριότητες έκδοσης εισιτηρίων και ταξιδιών, οι οποίες εξακολουθούν να επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την υγειονομική κρίση, τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου έφθασαν τα 37 εκατ. ευρώ, το καλύτερο αποτέλεσμα που είχε εδώ και δέκα χρόνια. 

Το 2020, ο όμιλος εμφάνισε έλλειμμα 7 εκατ. ευρώ, επιβαρυμένο από την απώλεια δραστηριοτήτων που δεν πραγματοποιούνταν (διαχείριση εκδηλώσεων, έκδοση εισιτηρίων, κρουαζιέρες και ταξίδια).Το 2021, το Groupe Figaro δημιούργησε ρεκόρ ταμειακών ροών σχεδόν 50 εκατομμυρίων ευρώ (EBITDA).

Ο όγκος πωλήσεων του Ομίλου ανήλθε στα 500 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 6% σε σύγκριση με το 2020, με τα μισά έσοδά να προέρχονται πλέον από ψηφιακές δραστηριότητες. Τα αποτελέσματα του 2021 βασίζονται κυρίως στην πολύ υψηλή ανάκαμψη των διαφημιστικών εσόδων, τα οποία εμφανίζουν αύξηση 15%, συμπεριλαμβανομένης της νέας αύξησης κατά 14% στις πωλήσεις ψηφιακής διαφήμισης (+27% από το 2019) και της αύξησης κατά 17% των εσόδων από την διαφήμιση που αφορά τα έντυπα.

Τα έσοδα από το αναγνωστικό κοινό έχουν επίσης αυξηθεί για τη Le Figaro, τώρα με 400.000 συνδρομητές, κυρίως με την υποστήριξη των 250.000 ψηφιακών συνδρομητών της (δείχνοντας αύξηση 60% σε διάστημα δύο ετών). Όλες οι εκδόσεις του ομίλου είδαν τα ποσοστά διανομής τους να αυξάνονται το 2021 (+7% για τη Le Figaro, +2,1% για το περιοδικό Figaro και +3,2% για τη Madame Figaro).

Η Figaro παραμένει εδώ και πολλά χρόνια το αγαπημένο brand πολυμέσων της Γαλλίας (πηγή: ACPM). Με μηνιαίο μέσο όρο άνω των 25 εκατομμυρίων μοναδικών επισκεπτών (25,7 εκατομμύρια καταγράφηκαν τον Δεκέμβριο), ο ιστότοπος της Figaro είχε την καλύτερη χρονιά του το 2021 όσον αφορά τους χρήστες, σύμφωνα με το Médiamétrie, παραμένοντας στην κορυφή της κατάταξης όσον αφορά τους γαλλικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους για πάνω από 12 συνεχείς μήνες.

Η CCM Benchmark, θυγατρική του Groupe Figaro που διαχειρίζεται δωρεάν διαδικτυακά sites, πέτυχε όγκο πωλήσεων άνω των 65 εκατομμυρίων ευρώ και επίπεδο κερδοφορίας 30% – το υψηλότερο από την ίδρυση της εταιρείας. Αυτό προέρχεται από το γεγονός ότι τα θέματα που επιλέγονται είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους αναγνώστες. Το Le Journal des Femmes, για παράδειγμα, έχει γίνει ο κορυφαίος γαλλικός ιστότοπος για γυναίκες με πάνω από 20 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

Το 2022, ο Όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει στην αύξηση του αναγνωστικού κοινού του και στην πολιτική του να προσελκύει νέους ψηφιακούς συνδρομητές.

Αναφορικά με τα αποτελέσματα ο CEO του Groupe Figaro Marc Feuillée αναφέρει: «Τα εξαιρετικά αποτελέσματα του Ομίλου ενισχύουν τη στρατηγική για μετασχηματισμό και διαφοροποίηση. Η συμβολή των ψηφιακών μέσων στα έσοδα του ομίλου μεταφράζεται σε δυνατότητα για βελτίωση της κερδοφορίας και διασφάλισης της ανάπτυξης. Η Le Figaro είναι το κορυφαίο εμπορικό σήμα ειδήσεων (πηγή: ACPM) και ο κορυφαίος ειδησεογραφικός ιστότοπος στη Γαλλία (πηγή: Médiamétrie). Η ισχύς του επιχειρηματικού μας μοντέλου σημαίνει ότι, στους ιστότοπούς μας, μπορούμε να έχουμε τόσο ειδήσεις για τις οποίες πληρώνουν οι αναγνώστες όσο και θεματικές ειδήσεις και υπηρεσίες που είναι δωρεάν και προσελκύουν μεγάλο αριθμό αναγνωστών. Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ποιότητα του περιεχομένου μας σε όλες τις τρέχουσες μορφές (έντυπη, web, εφαρμογές) και να τις αναπτύσσουμε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οπτικοακουστικές μορφές».