Honda: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά media
Honda: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά mediaΗ Honda προχώρησε στην πρόσληψη της Dentsu Aegis Network για τον χειρισμό του, ύψους 68 εκατομμυρίων λιρών πανευρωπαϊκού media planning and buying λογαριασμού της, βάζοντας παράλληλα τέλος στη σχέση 13 ετών που είχε η αυτοκινητοβιομηχανία με τη Starcom MediaVest Group στη συγκεκριμένη περιφέρεια.
Η ιαπωνική μάρκα ξεκίνησε τη διαδικασία αναθεώρησης τον Σεπτέμβριο, φέρνοντας τη Dentsu Aegis απέναντι από την SMG, σε μια face-to-face αναμέτρηση. Η εξέλιξη που προέκυψε, φέρνει τη Dentsu Aegis πιο κοντά στον στόχο της, τη συγκέντρωση δηλαδή του συνόλου των παγκοσμίων media επιχειρήσεων της Honda, καθώς χειρίζεται ήδη την περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού. Η SMG παραμένει η βασική media συνεργάτιδα για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Σημειώνεται πως η αξία του ευρωπαϊκού λογαριασμού έχει συρρικνωθεί τα τελευταία χρόνια, σε σχέση με τα 170 εκατομμύρια δολάρια του 2010, συμβαδίζοντας με τις πτωτικές πωλήσεις της Honda στην περιφέρεια. Επιπρόσθετα, πριν από ένα χρόνο περίπου, προχώρησε στην πρόσληψη των Lost Boys (Publicis Groupe) και Starcom για τον χειρισμό των ευρωπαϊκών social media.
Τέλος, νωρίτερα μέσα στο 2015 αποχώρησε ο European marketing director Martin Moll με προορισμό τη Nissan, ενώ τα καθήκοντά του ανέλαβε η επικεφαλής του product planning, Sandra Hughes.