Κλείνει η ψαλίδα της δαπάνης στα Μέσα
Κλείνει η ψαλίδα της δαπάνης στα ΜέσαΠαράλληλα με την υποχώρηση των εσόδων, ο τζίρος το α\' δίμηνο παρουσίασε συρρίκνωση 15,97%.
Χωρίς να γεννά υπερβολική αισιοδοξία στην αγορά η εξέλιξη αυτή σχετίζεται με την αύξηση της δαπάνης στην τηλεόραση κατά 25,1% (40,1 εκατ. Ευρώ σε σύνολο 77 εκατ. Ευρώ έναντι 32,1 εκατ. Ευρώ – σε σύνολο 79,7 εκατ. Ευρώ, τον περσινό Φεβρουάριο.
Τα έσοδα των περιοδικών τον Φεβρουάριο πέφτουν κατά 29,07% (16,2 εκατ. Ευρώ), των εφημερίδων κατά 14,4% (16,3 εκατ. Ευρώ) και του ραδιοφώνου κατά 23,1% (4,2 εκατ. Ευρώ). Το α\' δίμηνο του έτους τα συνολικά έσοδα ξεπερνούν τα 127,8 εκατ. Ευρώ (έναντι 164 εκατ. Ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα) ενώ μέχρι στιγμής υπερτερεί η τηλεόραση, έχοντας το 50% ακριβώς της “πίτας” με αύξηση κατά 6,3% (67,6 εκατ. Ευρώ έναντι 63,6 εκατ. Ευρώ το διάστημα Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2012). Τα περιοδικά χάνουν άλλο ένα 38,6% των δυνάμεών τους (34,5 εκατ. Ευρώ), οι εφημερίδες εμφανίζουν μειωμένα έσοδα κατά 17,7% (28,4 εκατ. Ευρώ) και το Ραδιόφωνο υποχωρεί κατά 24,6% (7,2 εκατ. Ευρώ έναντι 9,6 εκατ. Ευρώ).
Την τριάδα των μεγαλύτερων διαφημιζομένων συνθέτουν ο OTE TV, o Βερόπουλος και η Τράπεζα Πειραιώς + ΑΤΕ αξίζει. Μεγαλύτερο διαφημιστικό “όχημα”, σταθερά το Mega με 22,1 εκατ. Ευρώ (32,73% της τηλεοπτικής πίτας).