Lidl: Στην ΟMD UK τα media στη Βρετανία

Στην OMD UK ενοποίησε τον ύψους 55 εκατ. στερλινών λογαριασμό της media στη Μεγάλη Βρετανία η Lidl.
Πρόκειται για το τελικό στάδιο spec που «έτρεξε» η αλυσίδα για τη Βρετανία, όπου ακολουθούσε ένα ιδιότυπο μοντέλο όσον αφορά τα media.
Συγκεκριμένα, μέχρι πρότινος η OMD «έτρεχε» το media planning, ενώ η Starcom ήταν υπεύθυνη για το media buying. Σύμφωνα με το βρετανικό Campaign, η διαδικασία αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο διεθνές media spec για τις αγορές της Ευρώπης που «τρέχει» η Lidl.
Αναλυτικότερα, το Campaign επικαλείται πληροφορίες από πηγές σχετικές με τη διαδικασία αναθεώρησης, σύμφωνα με τις οποίες η Lidl είχε αναφέρει πριν από αρκετούς μήνες πως σκόπευε να ενοποιήσει το σύνολο του λογαριασμού της media planning και buying σε ένα και μόνο media agency.
Eντούτοις, καθώς η διαδικασία προχώρησε, δόθηκε στους regional market leaders της Lidl το δικαίωμα να επιλέξουν οι ίδιοι το agency με το οποίο θα συνεργαστούν.
Η Lidl διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο δίκτυο με περισσότερα από 10.000 καταστήματα, η συντριπτική πλειονότητα εκ των οποίων βρίσκονται στην Ευρώπη. Επίσης, λειτουργεί 100 καταστήματα στις ΗΠΑ, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει 50 ακόμη εκεί άμεσα.
Πρόκειται για το τελικό στάδιο spec που «έτρεξε» η αλυσίδα για τη Βρετανία, όπου ακολουθούσε ένα ιδιότυπο μοντέλο όσον αφορά τα media.
Συγκεκριμένα, μέχρι πρότινος η OMD «έτρεχε» το media planning, ενώ η Starcom ήταν υπεύθυνη για το media buying. Σύμφωνα με το βρετανικό Campaign, η διαδικασία αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο διεθνές media spec για τις αγορές της Ευρώπης που «τρέχει» η Lidl.
Αναλυτικότερα, το Campaign επικαλείται πληροφορίες από πηγές σχετικές με τη διαδικασία αναθεώρησης, σύμφωνα με τις οποίες η Lidl είχε αναφέρει πριν από αρκετούς μήνες πως σκόπευε να ενοποιήσει το σύνολο του λογαριασμού της media planning και buying σε ένα και μόνο media agency.
Eντούτοις, καθώς η διαδικασία προχώρησε, δόθηκε στους regional market leaders της Lidl το δικαίωμα να επιλέξουν οι ίδιοι το agency με το οποίο θα συνεργαστούν.
Η Lidl διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο δίκτυο με περισσότερα από 10.000 καταστήματα, η συντριπτική πλειονότητα εκ των οποίων βρίσκονται στην Ευρώπη. Επίσης, λειτουργεί 100 καταστήματα στις ΗΠΑ, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει 50 ακόμη εκεί άμεσα.