To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MetLife: Στη MEC το buying and planning

MetLife: Στη MEC το buying and planning
MetLife: Στη MEC το buying and planning

Σε μια χρονιά μεγάλων media αναθεωρήσεων, η MetLife αποφάσισε να συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος του buying and planning των Ηνωμένων Πολιτειών στη MEC, χωρίς να πραγματοποιήσει επίσημο διαγωνισμό.

Η media εταιρεία, που αποτελεί μέλος του ομίλου WPP βρισκόταν ήδη στο ρόστερ συνεργατών του ομίλου οικονομικών υπηρεσιών και βασικό της καθήκον ήταν το print buying. Τώρα όμως, εντάσσει στις αρμοδιότητές της και άλλα κομμάτια του media λογαριασμού, που ανήκαν κυρίως στην Crispin Porter + Bogusky.

Εκπρόσωπος της MetLife επιβεβαίωσε την εξέλιξη αυτή, ενώ δυο άλλες εταιρείες του ρόστερ, οι Merkle και Van Wagner διατηρούν τα digital media και sponsorship/events marketing αντίστοιχα. Η εξέλιξη αυτή, συνδέει εκ νέου τη MEC με τη CMO της MetLife, Esther Lee, η οποία είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με το media shop, όταν εργαζόταν στην AT&T.

Σύμφωνα με όσα έχουν καταγραφεί, η MetLife ξοδεύει περί τα 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως σε μετρήσιμα μέσα των Ηνωμένων Πολιτειών. Παράλληλα, αυτή ήταν η δεύτερη μεγάλη αλλαγή για την εταιρεία τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς μέσα στον Σεπτέμβριο προσέλαβε για βασικό δημιουργικό της συνεργάτη στις ΗΠΑ την Astronaut.