Μία μεγάλη συνεργασία για 2η χρονιά!

Ο Όμιλος Σαράντη, μία από τις ηγετικές εταιρείες στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών προϊόντων εξασφάλισε σημαντική προβολή των brands Str8, Lanes & Αdidas, μέσα από την ενέργεια Basket Action που στήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του. Με όχημα το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, δημιουργήθηκαν customized τηλεοπτικά fillers, με περιεχόμενο τα highlights της κάθε αγωνιστικής, τα οποία προβάλλονταν κάθε εβδομάδα στα κανάλια Novasports, στο Novasports.gr αλλά και στα social media. Μέσα από την ενέργεια, ο Όμιλος Σαράντη πέτυχε την καλύτερη δυνατή σύνδεση των προϊόντων του με το premium αθλητικό περιεχόμενο του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ.
54 Fillers δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες τις ενέργειας για τις σεζόν 2014-15 & 2015-16, τα οποία προβάλλονται με μεγάλη συχνότητα στα κανάλια Novasports (50 φορές το μήνα). Στην digital επικοινωνία, οι εμφανίσεις του χορηγού στο novasports.gr ανέρχονται στα 3.000.000 το μήνα & πάνω από 69.000 χρήστες ενημερώθηκαν για την ενέργεια στα Social Media(post reach).
Δεδομένου ότι η καμπάνια ήταν σημαντικής έκτασης και έντασης, ο Όμιλος Σαράντη κατάφερε να αγγίξει το στοχευμένο κοινό του (άνδρες 18 – 54), ταύτισε τα brands του με το premium περιεχόμενο του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ και μέσα από ένα σφαιρικό 360 μίγμα μέσων και ένα δημιουργικό media plan, πέτυχε τη μέγιστη δυνατή αναγνωρισιμότητα.
54 Fillers δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες τις ενέργειας για τις σεζόν 2014-15 & 2015-16, τα οποία προβάλλονται με μεγάλη συχνότητα στα κανάλια Novasports (50 φορές το μήνα). Στην digital επικοινωνία, οι εμφανίσεις του χορηγού στο novasports.gr ανέρχονται στα 3.000.000 το μήνα & πάνω από 69.000 χρήστες ενημερώθηκαν για την ενέργεια στα Social Media(post reach).
Δεδομένου ότι η καμπάνια ήταν σημαντικής έκτασης και έντασης, ο Όμιλος Σαράντη κατάφερε να αγγίξει το στοχευμένο κοινό του (άνδρες 18 – 54), ταύτισε τα brands του με το premium περιεχόμενο του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ και μέσα από ένα σφαιρικό 360 μίγμα μέσων και ένα δημιουργικό media plan, πέτυχε τη μέγιστη δυνατή αναγνωρισιμότητα.