To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mondelez: Σε παγκόσμιο media spec

Mondelez: Σε παγκόσμιο media spec
Mondelez: Σε παγκόσμιο media spec

\"Η επόμενη φάση της media buying μετατροπής θα απλοποιήσει περαιτέρω τις εταιρικές μας δομές και θα ενισχύσει τις ικανότητές μας, ειδικά στο e-commerce και στην εξαργύρωση του content\" ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο chief media και e-commerce cfficer της Mondelez, Bonin Bough για να συνεχίσει: \"Η διάθεση δυο κεντρικών media buying εταιριεών σε παγκόσμια κλίμακα, μας προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να επενδύσουμε ξανά σε στοιχεία που θα μας οδηγήσουν σε ανάπτυξη\".

Πληροφορίες αναφέρουν πως για τον συγκεκριμένο λογαριασμό θα διαγωνιστούν οι δυο υπάρχουσες media συνεργάτιδες, Dentsu Aegis Media και Starcom MediaVest, ενώ δεν προσκληθούν οι περιφερειακές συνεργάτιδες PHD (Ηνωμένο Βασίλειο) και Madison (Ινδία).

Στόχος είναι η ολοκλήρωση της αναθεώρησης μέχρι τις αρχές του φθινοπώρου, ενώ τα νέα συμβόλαια θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2016. \"Διαθέτουμε εξαιρετικές συνεργασίες και η αναθεώρηση δεν σχετίζεται με την αποτελεσματικότητα\" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας τροφίμων.

Σημειώνεται πως η Mondelez ξόδεψε σε μετρήσιμα μέσα περί το 1,76 δισ. δολάρια παγκοσμίως το 2013.