To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα διαφημιστική πλατφόρμα από το NBCU

Νέα διαφημιστική πλατφόρμα από το NBCU
Νέα διαφημιστική πλατφόρμα από το NBCU

Την αξία της τηλεόρασης για τους διαφημιζόμενους επιδιώκει να αποδείξει τη φετινή σεζόν το NBC Universal με το λανσάρισμα της Audience Targeting Platform, πέρα από τις δεδομένες διαβεβαιώσεις πως τα τηλεοπτικά διαφημιστικά θα φτάσουν σε μεγάλη μάζα γυναικείου και αντρικού κοινού και σε μεγάλη ηλικιακή έκταση.

Σύμφωνα με όσα τόνισε η chairman των advertising sales και client partnerships του NBC Universal, Linda Yaccarino... «οι διαφημιζόμενοι δεν χρειάζεται να επιλέξουν ανάμεσα στη data-driven στόχευση, η οποία βρίσκεται περισσότερο στο digital και την κλιμάκωση της τηλεόρασης».

Έτσι, η Audience Targeting Platform, που έστησε το NBCU έπειτα από 18 μήνες περίπου, θα ενσωματώσει set-top box data και πληροφορίες από άλλες πηγές για να αναγνωρίσει κορυφαίο σε απόδοση διαφημιστικό αρχείο για επιλεγμένες διαφημιστικές κατηγορίες στο portfolio δικτύων του μέσου. Μάλιστα, θα διαθέσει το 1/3, περίπου, του αρχείου του για να ενισχύσει το προϊόν αυτό.

Η διαδικασία αυτή θα μπορέσει να καθορίσει πως ένα διαφημιστικό σε εκπομπή του καναλιού Ε! για παράδειγμα, έχει, στην πραγματικότητα, μεγαλύτερη αξία για συγκεκριμένες διαφημιστικές κατηγορίες σε σχέση με διαφημιστικό χρόνο που φτάνει σε μεγαλύτερο κοινό, στην prime time τηλεθέασης.

Η παραπάνω ενέργεια μπορεί να βοηθήσει, πέρα από τους διαφημιζόμενους, και το NBCU, παρουσιάζοντας την ευκαιρία να βασιστεί περισσότερο σε φυσιολογικό αρχείο χαμηλού κόστους.

Σε ότι αφορά τις αμφιβολίες που μπορεί να έχουν οι εταιρείες Media και οι πελάτες τους, σχετικά με το αν η χρήση και το sharing πληροφοριών προσφέρει περισσότερη δύναμη για την αύξηση των τιμών σε υποβαθμισμένο διαφημιστικό χρόνο, η Yaccarino υποστήριξε πως... \"η δουλειά αυτή δεν σημαίνει, απαραίτητα, υψηλότερες τιμές για τους διαφημιζόμενους\".

Στο μεταξύ, καθώς οι διαφημιζόμενοι μεταφέρουν ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των μπάτζετ τους στην ψηφιακή διαφήμιση, οι TV programmers δείχνουν διάθεση να τοποθετήσουν την τηλεόραση σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό με το digital, σε ότι αφορά την πρόσβαση σε data. \"Οι πελάτες θέλουν περισσότερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα\" πρόσθεσε η Yaccarino.